تحلیلگران پیش بینی می کنند بیت کوین دیگر به زیر 35 هزار دلار نمی رسد!

نوشته شده در : 1402/09/09
تحلیلگران پیش بینی می کنند بیت کوین دیگر به زیر 35 هزار دلار نمی رسد!

جستجو

تحلیلگران پیش بینی می کنند که قیمت بیت کوین دیگر هیچ وقت به زیر 35 هزار دلار نمی رسد. اگر قصد سرمایه گذاری و خرید بیت کوین را دارید، ابتدا باید وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین نقاط خرید و فروش بیت کوین را پیدا کنید. با این کار می توانید معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید، خالق الگوریتم S2F PlanB اخیرا پیش بینی جسورانه ای درباره ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) کرده است که توجه خیلی از معامله گران و تریدرهای ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. این شخص به آینده بیت کوین امیدوار است و پیش بینی کرده است که بیت کوین می تواند همچنان به رشد قیمتی خود ادامه دهد و به قیمت های بالاتری دست پیدا کند.
PlanB از طریق پلتفرم X در رسانه های اجتماعی اعلام کرد که قیمت بیت کوین دیگر هیچ وقت به زیر آستانه 35 هزار دلار نمی رسد. PlanB ادعای خودش را با نموداری که روند ارزش گذاری بیت کوین را درباره نرخ هش ذاتی آن نشان می دهد، پشتیبانی کرد. طبق گفته PlanB این رابطه یک شاخص مهم از ارزش پایدار ارز دیجیتال است. به نظر می رسد بیت کوین با روندهای بازار جهانی مخالفت می کند.
با وجود اذعان به رویدادهای بالقوه قوی سیاه یا نوسانات کوتاه مدت بازار، PlanB اصرار دارد که بر اساس مبانی فعلی، به ویژه هزینه برق مورد استفاده در استخراج بیت کوین، ارزش بازار دارایی بعید است که به زیر مقدار گفته شده کاهش پیدا کند. سطح 35 هزار دلار به عنوان مقاومت مهم بیت کوین شناخته می شود.
محور استدلال PlanB در فرصت آربیتراژ منحصر به فردی است که بین ماینرهای بیت کوین و کاربران روزمره وجود دارد. ماینرها که برای استخراج ارز دیجیتال بیت کوین سرمایه گذاری زیادی در برق می کنند و کاربرانی که معمولا بیت کوین را با ارز فیات در صرافی ها خریداری می کنند، یک محیط بازار پویا به وجود می آورند. به گفته پلن بی، این آربیتراژ ممکن است با ظهور راه اندازی بالقوه صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین در ایالات متحده بیشتر شود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد تحلیلگران پیش بینی می کنند بیت کوین دیگر به زیر 35 هزار دلار نمی رسد!
سوال امنیتی :9+52 = ?