پیش بینی افزایش قیمت نجومی برای XRP

پیش بینی افزایش قیمت نجومی برای XRP

نوشته شده در : 1402/09/08

یکی از تحلیلگران برتر بازار ارزهای دیجیتال پیش بینی می کند که رمز ارز ریپل(XRP) می تواند 4400 درصد افزایش یافته و به 27 دلار برسد. اگر قصد خرید ارز دیجیتال ریپل را دارید، ابتدا باید قیمت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین نقاط خرید و فروش ریپل را پیدا کنید تا بتوانید معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید، Egrag Crypto تحلیلگر بازار ارز دیجیتال همچنان موضع صعودی خودش را درباره ارز دیجیتال XRP حفظ می کند. این بار او پیش بینی می کند که این رمز ارز می تواند تا 27 دلار افزایش یابد. او همچنین توضیح داد که چرا این یک احتمال واقعی است.

ریپل چگونه می تواند به 27 دلار برسد؟

ایگرگ در پستی که در شبکه اجتماعی X خود منتشر کرده بود، 1.3 دلار، 3 دلار، 5.8 دلار و 27 دلار را به عنوان ایستگاه بعدی برای ارز دیجیتال ریپل برجسته کرد. او اشاره کرد که 27 دلار به عنوان یک هدف قابل قبول به نظر می رسد، با در نظر گرفتن افزایش سال 2017 زمانی که توکن شاهد افزایش 61 هزار درصدی در 280 روز بود، به گفته اگراگ در راه رسیدن به 27 دلار، 3 دلار و 5.8 دلار به عنوان نقاط عطف حیاتی می مانند.
اگر قصد ترید در ارزهای دیجیتال را دارید و رمز ارز ریپل را هدف قرار داده اید، باید بدانید که احتمالا بتواند در آینده رشد چشمگیری را تجربه کند. تحلیلگر مشهور معتقد است که افزایش قیمت ریپل بین 6 تا 7 دلار ممکن است با تلاطم همراه باشد. او همچنین نموداری را به اشتراک گذاشت تا نشان دهد که چگونه عملکرد قیمت فعلی و یک الگوی فراکتال زرد شباهت زیادی را نشان می دهد.
اگراگ خاطرنشان کرد که اگر این الگو ادامه پیدا کند، جامعه بازار ارز دیجیتال می تواند انتظار داشته باشد که ارز ریپل(XRP) به 0.55 دلار و به دنبال آن 0.75 دلار برسد. اگر این اتفاق بیفتد، تحلیلگر ارز دیجیتال اظهار داشت که سطح بعدی هدف اصلی 1.3 دلار خواهد بود که اتفاقا سطح مقاومت خیلی مهمی است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پیش بینی افزایش قیمت نجومی برای XRP
سوال امنیتی :5+57 = ?