BNB و XRP همبستگی را با بیت کوین از دست داده اند!

نوشته شده در : 1402/09/08
BNB و XRP همبستگی را با بیت کوین از دست داده اند!

جستجو

طبق بررسی های انجام شده، ارزهای BNB و XRP آلت کوین هایی هستند که همبستگی خودشان را با ارز دیجیتال بیت کوین از دست دادند. شما می توانید برای این رمز ارزها به صرافی ارز دیجیتال مراجعه کرده و بعد از بررسی قیمت آنها نسبت به خرید این آلت کوین ها اقدام کنید.
داده های منتشر شده نشان می دهند که آلت کوین ها اخیرا ارتباط خودشان را با ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) از دست دادند و در میان آنها ارز دیجیتال ریپل(XRP) و بایننس کوین(BNB) به ویژه جداسازی شدیدی را مشاهده کردند. به طور کلی، قیمت ریپل و BNB دیگر با قیمت بیت کوین بالا و پایین نمی شوند.

کاهش همبستگی قیمت ریپل و بایننس کوین

توجه داشته باشید، ارز دیجیتال ریپل(XRP) و بایننس کوین(BNB) بیشترین کاهش را در ارتباط 60 روزه بیت کوین داشتند. همانطور که یک تحلیلگر در پستی در X اشاره کرد، بیت کوین اخیرا با آلت کوین ها کاهش یافته است. همبستگی در اینجا به شاخصی اشاره می کند که نشان می دهد قیمت هر دو دارایی در حال حاضر چقدر مرتبط است. زمانی که مقدار این معیار یا شاخص مثبت است، به این معنی است که دارایی های داده شده با حرکت در یک جهت به حرکت در قیمت یکدیگر پاسخ می دهند.
هرچقدر مقدار اندیکاتور به 100 درصد نزدیک تر باشد، این همبستگی قوی تری است. از طرف دیگر، مقادیر منفی نشان می دهد که همبستگی منفی بین دارایی ها وجود دارد، چون قیمت آنها مخالف یکدیگر حرکت می کند. در این مورد، 100 درصد است. بنابراین هرچقدر مقدار منفی تر باشد، رابطه تنگ تر می شود. علامت 0 درصد نشان دهنده نقطه ای است که هیچ ارتباطی بین قیمت ها وجود ندارد. به این معنی که حرکات در یکی  تاثیری بر نحوه عملکرد دیگری ندارد.
با بررسی نمودار قیمت بیت کوین، ریپل و BNB به نظر می رد همبستگی 60 روزه بیت کوین ارز دیجیتال بیت کوین و XRP در این دوره به طور قابل توجهی کاهش یافته است، چون از نزدیک به 80 درصد به تقریبا 40 درصد کاهش یافته است. یعنی قیمت ریپل در 60 روز گذشته بسیار مستقل از بیت کوین حرکت کرده است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد BNB و XRP همبستگی را با بیت کوین از دست داده اند!
سوال امنیتی :6+98 = ?