تحلیلگر 3 عامل کلیدی را در پیش بینی قیمت XRP شناسایی کرد!

نوشته شده در : 1402/09/10
تحلیلگر 3 عامل کلیدی را در پیش بینی قیمت XRP شناسایی کرد!

جستجو

یکی از تحلیلگر مشهور بازار ارزهای دیجیتال 3 عامل کلیدی را در پیش بینی قیمت ریپل که باعث حرکت صعودی می شود را شناسایی کرد. اگر قصد خرید ارز دیجیتال ریپل را دارید، ابتدا این پیش بینی را مطالعه کنید تا تصمیم درستی بگیرید و معامله پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید، قیمت ریپل(XRP) همچنان پیش بینی می شود تا به زودی وارد یک رالی جدیدی می شود و قیمت آن به طور چشمگیری بالا می رود. بسیاری از افراد به گمانه زنی ادامه داده اند که چه زمانی ممکن است این اتفاق بیفتد. یک تحلیلگر ارز دیجیتال پاسخ هایی دارد، چون او سه شاخص مهم را که می توانند این رالی را تحریک کنند، برجسته کرده است.

سه عامل تعیین کننده برای حرکت صعودی ریپل

بهتر است بدانید، در پستی که در شبکه اجتماعی X به اشتراک گذاشته شد، JD تحلیلگر ارزهای دیجیتال اشاره کرد که روند صعودی جدیدی برای ارز دیجیتال ریپل در راه است. بنابراین، اگر قصد ترید در ارزهای دیجیتال را دارید، شما باید عوامل تاثیرگذار بر روند صعودی ریپل را زیر نظر بگیرید. تحلیلگر بازار در ادامه سه چیز را بیان کرد که اگر ریپل بخواهد یک تجمع عظیم را ببیند، باید اتفاق بیفتند.
اولین عاملی که او بر آن تاکید کرد، شاخص قدرت نسبی استوکاستیک(SRSI) بود. او اظهار داشت که باید یک تلاقی صعودی در SRSI وجود داشته باشد. SRSI یک شاخص فنی است که معمولا برای پیش بینی روند بازار استفاده می شود. نقاط قوت و ضعف شاخص قدرت نسبی را محاسبه می کند. ارزش خود را نیز از این RSI گرفته است.
JD همچنان با تاکید بر SRSI اظهار داشت که عامل دوم این است که هر دو خط SRSI باید از 80 عبور کنند. این سطح به شرایط خرید بیش از حد در بازار ارز دیجیتال ریپل اشاره دارد. همچنین این تحلیلگر، شکست خط روند 8 ساله ارز دیجیتال ریپل را عامل سوم محسوب کرد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد تحلیلگر 3 عامل کلیدی را در پیش بینی قیمت XRP شناسایی کرد!
سوال امنیتی :3+87 = ?