سیگنال زنجیره ای دوباره ظاهر شد، آیا رالی 31 درصدی دیگر در راه است؟

نوشته شده در : 1402/09/10
سیگنال زنجیره ای دوباره ظاهر شد، آیا رالی 31 درصدی دیگر در راه است؟

جستجو

یک سیگنال زنجیره ای دوباره در بازار کریپتو صادر می شود؛ به نظر می رسد یک رالی 31 درصدی دیگر در راه است و بیت کوین می تواند همچنان به رشد خود ادامه دهد. اگر قصد خرید ارز دیجیتال بیت کوین یا سایر رمز ارزها را دارید، ابتدا باید وضعیت بازار را تجزیه و تحلیل کرده و روند بازار را تشخیص دهید. با شناسایی روند بازار می توانید تصمیم درستی برای خرید و فروش رمز ارزها بگیرید.
توجه داشته باشید، داده های روی زنجیره نشان می دهند که سیگنال ارز دیجیتال که آخرین بار قبل از افزایش 31 درصدی قیمت بیت کوین بود، اخیرا معکوس شده است. بر اساس داده های شرکت تحلیل زنجیره ای Santiment اخیرا شاهد حرکت قابل توجهی از رمز ارزها بوده است. شاخص مربوطه در اینجا سن مصرف شده است که به ما می گوید آیا توکن های چین لینک(Chainlink) غیرفعال در حال حرکت هستند یا خیر.
زمانی که ارزش اندیکاتور یک جهش بزرگ را ثبت می کند، نشانه آن است که بلاک چین در حال مشاهده انتقال تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال است. چنین توکن های خفته متعلق به گروهی به نام دارندگان بلند مدت یا هولدر هستند که از دست های بی امان این بخش تشکیل شدند.
شما قبل از سرمایه گذاری در بازار کریپتو باید اقدام به شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد کنید. بهتر است بدانید، افزایش متریک می تواند چیزی باشد که باید مراقب آن بود، چون به این معنی است که این LTHها که معمولا بدون توجه به آنچه در بازار گسترده تر می گذرد، ساکت می مانند تصمیم گرفته اند تا خواب خود را بشکنند. اگر بیت کوین بتواند قدرت کافی را به دست آورد و مقاومت های خود را به سمت بالا بشکند، می تواند همچنان به رشد قیمتی خود ادامه دهد و به سمت قیمت های بالاتر حرکت کند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد سیگنال زنجیره ای دوباره ظاهر شد، آیا رالی 31 درصدی دیگر در راه است؟
سوال امنیتی :8+36 = ?