BlackRock خواستار برداشت ۱۲ ساعته بیت کوین از کوین بیس شد

نوشته شده در : 1403/07/03
BlackRock خواستار برداشت ۱۲ ساعته بیت کوین از کوین بیس شد

جستجو

بزرگ‌ترین مدیر دارایی جهان، BlackRock، به‌دنبال نگرانی‌های گسترده سرمایه‌گذاران از شیوه‌های تسویه حساب Coinbase، برای ETF بیت‌کوین خود اصلاحاتی را ثبت کرده است. در این اصلاحیه، BlackRock خواستار برداشت بیت‌کوین‌ها ظرف ۱۲ ساعت از نگهدارنده ETF، یعنی Coinbase، شده است. این درخواست به نگرانی‌های صنعت درباره روش‌های نگهداری ETFهای Coinbase پاسخ می‌دهد و سرمایه‌گذاران به‌طور فزاینده‌ای خواستار شواهد زنجیره‌ای از خرید بیت کوین‌های خریداری‌شده هستند.

مدیرعامل Coinbase، برایان آرمسترانگ، در پاسخ به این نگرانی‌ها تأکید کرد که همه معاملات ETF در نهایت به‌صورت زنجیره‌ای تسویه می‌شوند و شرکت سالانه توسط Deloitte مورد ممیزی قرار می‌گیرد. از آغاز ماه اوت، نگرانی‌ها درباره معرفی یک Wrapped Bitcoin جدید به نام Coinbase BTC (cbBTC) افزایش یافته است. این توسعه می‌تواند تأثیر زیادی بر بازار داشته باشد و به سرمایه‌گذاران امکان دهد تا به راحتی با بیت‌کوین در شبکه‌های مختلف تعامل داشته باشند.

از زمان راه‌اندازی ETFها در ژانویه، این ETFها بیش از ۵۹.۲ میلیارد دلار دارایی زنجیره‌ای جمع‌آوری کرده‌اند و BlackRock با بیش از ۲۲.۵ میلیارد دلار دارایی، بزرگ‌ترین ETF بیت‌ کوین به حساب می‌آید. با این حال، برخی تحلیلگران معتقدند که کاهش قیمت بیت‌کوین ناشی از فروش دارندگان اصلی (HODLers) بوده و ETFها مقصر این وضعیت نیستند. اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد ETF در بلومبرگ، در این باره نوشت که ETFها تنها کمک کرده‌اند تا قیمت بیت‌کوین از سقوط نجات یابد. آینده بیت کوین به تعاملات میان سرمایه‌گذاران، ETFها و بازار بستگی دارد و با توجه به رشد روزافزون این بازار، می‌توان به چشم‌انداز مثبتی امیدوار بود. به‌ویژه با ورود سرمایه‌های جدید از طریق ETFها، احتمال افزایش قیمت و تقویت اعتماد به بیت‌کوین وجود دارد.
منبع خبر: cointelegraph

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد BlackRock خواستار برداشت ۱۲ ساعته بیت کوین از کوین بیس شد
سوال امنیتی :5+31 = ?