پیش بینی قیمت BNB در میان توکن سوزی 1 میلیارد دلاری

پیش بینی قیمت BNB در میان توکن سوزی 1 میلیارد دلاری

نوشته شده در : 1403/02/07

پیش بینی قیمت BNB در میان سوزاندن توکن 1 میلیارد دلاری. اگر قصد خرید ارز دیجیتال بایننس کوین را دارید، ابتدا باید وضعیت این ارز را تحلیل کرده و قیمت آن را پیش بینی کنید. BNB یکی از ارزهای محبوبی است که برای سرمایه گذاری در سال 2024 مناسب است.
توجه داشته باشید که بنیاد BNB بیست و هفتمین توکن سه ماهه خودش را با موفقیت به پایان رساند و تقریبا 1.944 میلیون توکن BNB به ارزش نزدیک به 1.17 میلیارد دلار را از گردش خارج کرد. این رایت بخش مهمی از یک استراتژی گسترده تر برای افزایش کمیاب و ارزش توکن است و سولاتی را در مورد قیمت گذاری و ثبات آینده این رمز ارز کلیدی ایجاد می کند.
BNB به اکوسیستم زنجیره بایننس کوین قدرت می دهد و به عنوان یک توکن ابزاری و حاکمیتی در پلتفرم های مختلف مانند زنجیره هوشمند BNB، راه حل های BNB L2 و BNB Greenfield عمل می کند. کاربرد آن به فعال کردن تراکنش ها و تعاملات با پروژه های مختلف ساخته شده روی این زنجیره ها گسترش می یابد و نقش BNB را در زیرساخت بلاک چین تعبیه می کند. اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، بهتر است بدانید توکن BNB یکی از محبوب ترین گزینه ها برای شما است.
BNB که در سال 2017 راه اندازی شد، متعهد شد که کل عرضه خود را به نصف از طریق فرایند سوزاندن سیتماتیک به 100 میلیون توکن برساند. هدف از مکانیسم افزایش قیمت و کمبود طولانی مدت توکن است و مستقل از تبادل متمرکز بایننس از طریق فرمول خودکار سوزاندن عمل می کند. این فرمول به طور عینی مقدار BNB را برای از بین بردن هر سه ماهه مشخص می کند و شفافیت و قابلیت حسابرسی را تضمین می کند.
مکانیزم توکن سوزی فعلی، سوزاندن توکن این سه ماهه منحصر به فرد بود، چون به طور مستقیم در زنجیره هوشمند BNB در راستای پروژه BNB Chain Fusion انجام شد. توکن های سوزانده شده به آدرس سیاه چاله منقل شدند و برای همیشه از گردش خارج شدند. این رایت شامل هیچ نشانه ای از برنامه رایت پایونیز نمی شود که مکانیزم دیگری است که معادل BNB وجوه از دست رفته قابل اثبات کاربران واجد شرایط در زنجیره BNB را حذف می کند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پیش بینی قیمت BNB در میان توکن سوزی 1 میلیارد دلاری
سوال امنیتی :2+95 = ?