معرفی 2 توکن اتریوم برای سرمایه گذاری در سال 2024

1403/02/06
معرفی 2 توکن اتریوم برای سرمایه گذاری در سال 2024

2 توکن اتریوم برای سرمایه گذاری در سال 2024. اگر قصد خرید اتریوم را دارید، اول باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید. اتریوم یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که طرفداران زیادی دارد.
توجه داشته باشید که اتریوم(ETH) دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است و اکنون با افزایش علاقه سازمانی در کانون توجه قرار گرفته است. با سرازیر شدن پول های مالی سنتی به اکوسیستم اتریوم، فینبولد دو تا از بهترین توکن های ERC-20 را برای سرمایه گذاری انتخاب کرد.غول مالی BlackRock چشمان خود را به توکن سازی دارایی های دنیای واقعی معطوف کرده است. برای آن، بلک راک در حال حاضر سرمایه گذاری اولیه 100 میلیون دلاری را رزرو کرده است که در حال حاضر در USDC در ارز اتریوم نگهداری می شود. در همین حال، یک ETF اتریوم در 30 آوریل در هنگ کنگ به دنبال شفافیت و تایید بیشتر نظارتی شروع خواهد شد.
این فعالیت سازمانی می تواند تقاضای بیشتری را نه تنها برای توکن بومی آن، ETH افزایش دهد، بلکه برای کل اکوسیستم مالی غیرمتمرکز دیفای که روی اتریوم ساخته شده اند نیز مفید باشد. از آنجایی که بازار انتظار افزایش جریان سرمایه برای رمز ارزهای مرتبط را دارد، در اینجا دو مورد از بهترین پروژه ها و توکن های اتریوم با بیشترین سرمایه برای سرمایه گذاری در سال جاری آمده است.
اولین توکن اتریوم برای سرمایه گذاری، ارز آوه(Aave)است. این ارز پرکاربردترین و نقدشونده ترین پلتفرم وام دهی در اکوسیستم دیفای اتریوم است. این پلتفرم از 12 بلاک چین دیگر پشتیبانی می کند و فضایی فعال و مورد نیاز برای وام دادن و قرض گرفتن توکن های ERC-20 ایجاد می کند.
دومین توکن اتریوم نیز ارز یونی سواپ(Uniswap) است. یونی سواپ اولین صرافی غیرمتمرکز سازنده خودکار بود که همچنان محبوب ترین صرافی دنیا محسوب می شود. سرنخ های یونی سواپ با بالاترین حجم مبادله در امور مالی غیرمتمرکز و استخرهای سواپ آن نقدشونده ترین ارزها برای معامله توکن های اتریوم هستند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد معرفی 2 توکن اتریوم برای سرمایه گذاری در سال 2024
سوال امنیتی :3+66 = ?