آیا اتریوم(ETH) می تواند از مقاومت 3500 دلاری عبور کند؟

1403/02/06

داده های قیمتی اتریوم(ETH) به مقاومت 3500 دلاری اشاره می کنند! اتریوم یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که از نظر ارزش بازار در رتبه دوم کریپتوکارنسی ها قرار دارد. اتریوم نوسانات شدیدی دارد و به نظر می رسد می تواند از مقاومت 3500 دلاری عبور کند.
اگر قصد سرمایه گذاری یا خرید اتریوم را دارید، باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید. اگر به چارت قیمتی اتریوم نگاه کنید، متوجه می شوید که این ارز با نوسانات زیادی روبرو است و در نزدیکی مقاومت مهمی قرار دارد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ارز اتریوم(ETH) برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال عبور اتریوم از مقاومت 3500 دلاری بپردازیم.

وضعیت فعلی ارز اتریوم(ETH)

ارز اتریوم یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 3260 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 3.2 درصد افزایش یافته است. اگر به چارت قیمتی اتریوم نگاه کنید، متوجه می شوید که قیمت اتریوم به یک مقاومت قوی نزدیک می شود. به نظر می رسد اتریوم قدرت کافی برای شکستن این مقاومت را داشته باشد. اگر اتریوم(ETH) نتواند از این مقاومت عبور کند، یک اصلاح قیمتی انجام خواهد داد و قیمت آن ریزش می کند تا قدرت بیشتری به دست آورد.
جالب است بدانید، اتریوم در روزهای اخیر بعد از اخبار جنگ ریزش شدیدی را تجربه کرد. با این وجود، در حال حاضر قیمت آن کمی حمایت شده است. اتریوم بعد از سقوط اخیر خود، به سطح مورد نظر ما برخورد کرد و با قدرت از این ناحیه حمایت شد. در حال حاضر بازار در حال پیشروی به سمت سطوح بالاتر است. این ارز در حال حاضر شدیدا به یک بیس سوپلای نزدیک شده، ولی هنوز به آن برخورد نداشته است. با این حال به نظر می رسد اتریوم خیلی زود به این ناحیه می رسد و به آن عکس العمل نشان می دهد. اگر اتریوم نتواند از مقاومت 3500 دلاری عبور کند، دوباره ریزش می کند و تریدرها متضرر می شوند.

احتمال عبور اتریوم از مقاومت 3500 دلاری

توجه داشته باشید که ارز دیجیتال اتریوم(ETH) کاهش چشمگیر 14.8 درصدی را بین 13 آوریل تا 14 آوریل تجربه کرد و از آن زمان تاکنون زیر 3300 دلار معامله شده است. هربار که قیمت اتریوم سطح 3 هزار دلار را آزمایش کرد، خریداران مداخله کردند و حمایت را تقویت کردند. با این حال برخی از تریدرها همچنان نگران هستند که اتریوم ممکن است 3500 دلار را بدون روایت قوی تر پس نگیرد. تحلیلگران DeFISurfer808 نشان می دهد که ضعف قیمت اتریوم در مقایسه با بیت کوین است.
در دو ماه گذشته، اتریوم 16 درصد عملکرد کمتری نسبت به ارز بیت کوین داشته است. روندی که در 9 آوریل بعد از اینکه Jan Van Eck مدیر ارشد سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری VanEck اشاره کرد که درخواست های ایالات متحده برای ETF اتر ممکن است در ماه مه رد شود، تشدید شد. همانطور که در کوین تلگراف گزارش شده است، اظهارات ون اک به دنبال یک دوره انفعال توسط SEC ایالات متحده در مورد هفت درخواست معلق برای ETFهای اتریوم است. انتظار می رود اتریوم بتواند از مقاومت 3500 دلاری عبور کند و به سطح بالاتری برسد. اگر نتواند از این مقاومت عبور کند، دوباره وارد روند نزولی می شود! یکی از پیشنیازهای مهم برای نجام معاملات اتریوم ساخت کیف پول اتریوم است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ارز اتریوم(ETH) برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال عبور اتریوم از مقاومت 3500 دلاری بپردازیم. همانطور که گفته شد، اتریوم یکی از ارزهای محبوبی است که نوسانات قیمتی زیادی دارد. این ارز اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 3260 دلار معامله می شود. داده های قیمت اتریوم به مقاومت قوی 3500 دلاری اتریوم اشاره می کنند. اگر اتریوم قدرت کافی برای شکست مقاومت 3500 دلاری را داشته باشد، می تواند رشد چشمگیری را تجر

 


نظرات کاربران در مورد آیا اتریوم(ETH) می تواند از مقاومت 3500 دلاری عبور کند؟
سوال امنیتی :7+55 = ?