بازی بمب کریپتو(Bomb Crypto) چیست؟

1402/06/10

بازی بمب کریپتو(Bomb Crypto)؛ یکی از محبوب ترین بازی های بلاک چینی! آیا می خواهین تا اطلاعاتی در مورد این بازی به دست بیارین؟ آیا می دونین بازی بمب کریپتو چیست؟ آیا بازی بمب کریپتو رایگان هست؟ 3 حالت مختلف بازی بمب کریپتو کدامند؟ بازی Bomb Crypto واسه چه پلتفرم هایی طراحی شده؟ مراحل شروع بازی بمب کریپتو چیست؟ چجوری میشه از این بازی در کنار ترید در انواع صرافی ارز دیجیتال درآمد کسب کرد؟

بازی بمب کریپتو یکی از بازی های کریپتویی جدید و محبوبی هست که هنوز مراحل زیادی واسه پیشرفت و گسترش پیش روی خودش داره. به این ترتیب، توجه خیلی از کاربران بازار رمز ارزها رو به خودش جلب کرده. بازی های کریپتویی یکی از بسترهای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال هست. با اینکه هنوز مدت زیادی از عرضه این بازی نگذشته، ولی به نظر میرسه کسب درآمد از این بازی زیاد سخت نباشه. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بازی بمب کریپتو یا Bomb Crypto بهتون ارائه بدیم، به بررسی مراحل شروع بازی بمب کریپتو بپردازیم و نحوه کسب درآمد از بازی بمب کریپتو رو به شما یاد بدیم.

بازی بمب کریپتو چیست؟

شاید واستون جالب باشه که بدونین بازی بمب کریپتو یا Bomb Crypto یکی از بهترین بازی های کریپتویی هست که شما می تونین با انجام این بازی کسب درآمد کنین. بازی بمب کریپتو نوعی بازی پیکسلی NFT با قابلیت کسب درآمد هست. گیمرها تیمی از قهرمانان بمب افکن از سایبورگ ها رو مدیریت می کنند که واسه جستجوی ارز دیجیتال BCOIN و مبارزه با هیولاها برنامه ریزی شدن. هر قهرمان بمب افکن دارای وضعیت و مهارت های مختلفی هست. یعنی بعضی از اون ها بزرگ تر و قدرتمندتر از سایر قهرمان ها هستن و گیمر باید بتونه در طول بازی اون ها رو پیدا کنه.

بازی بمب کریپتو(Bomb Crypto) بر بستر شبکه بایننس اسمارت چین یا BSC ساخته شده. این بازی از زمان معرفی تا الان تونسته بالای 600 هزار بازیکن رو به سمت خودش جذب کنه و جایگاه سوم رو در بین بازی های پرطرفدار کریپتویی به دست بیاره. توجه داشته باشین که بمب کریپتو نوعی بازی بلاک چینی کلاسیک واسه کسب درآمد هست که در اون بازیکن ها می تونن قهرمان های بمب افکن رو بخرن و در حالت های هیجان انگیز بازی شرکت کنند. این بازی دارای 3 حالت مختلف هست که از اون ها فعلا قسمت شکار گنج در دسترس کاربران قرار داره.

بازی Bomb Crypto چگونه است؟

توجه داشته باشین که در بازی بمب کریپتو(Bomb Crypto) باریکن ها به یه مبارزه وارد میشن و به صورت آنلاین با گیمرهای دیگه مبارزه می کنند تا در این نبردها پیروز شده و پاداش به دست بیارن. واسه شرکت در این بازی، گیمرها نه تنها به نوع خاصی از استقامت نیاز دارن، بلکه باید تعداد مشخصی از رمز ارزهای BCOIN رو هم به عنوان هزینه ورودی پرداخت کنند، توکن هایی که بعدا به عنوان پاداش به کار برده میشن. همچنین برنده نهایی بیشترین توکن ها رو از بازنده های نبرد انجام شده دریافت می کنه.

مراحل شروع بازی بمب کریپتو کدامند؟

مراحل شروع بازی بمب کریپتو کدامند؟

همونطور که گفتیم، بازی بمب کریپتو(Bomb Crypto) نوعی بازی کریپتویی مبتنی بر بلاک چین هست که کاربران می تونن با شرکت در این بازی درآمد زیادی کسب کنند. در این بازی کلکسیون های NFT وجود داره که کاربران باید با خرید آواتارهای NFT به مبارزه وارد بشن. شما برای شروع بازی بمب کریپتو باید مراحل مختلفی رو پشت سر بذارین. در ادامه برخی از مراحل بمب کریپتو رو واستون بررسی می کنیم:

  1. در مرحله اول شما باید یه کیف پول رمزنگاری شده واسه خودتون تهیه کنین. بازی بمب کریپتو از کیف پول های تراست ولت، کوین بیس، Opera Wallet و متامسک پشتیبانی می کنه.
  2. بعد از اینکه کیف پول مورد نیاز خودتون رو تهیه کردین، باید توکن BUSD رو بخرین و اون رو به کیف پول خودتون انتقال بدین.
  3. در مرحله بعدی شما باید توکن های BUSD خریداری شده خودتون رو در داخل پلتفرم با توکن BCOIN مبادله کنین.
  4. الان شما باید وارد سایت رسمی بازی بمب کریپتو به نشانی BombCrypto.io بشین و کیف پول متامسک خودتون رو به اون متصل کنین.
  5. در مرحله آخر شما باید حداقل یکی از قهرمان های موجود در بازی بمب کریپتو رو واسه شروع بازی و شرکت در نبردها خریداری کنین.

مقاله پیشنهادی: سوشال فای(SocialFi) چیست؟

3 حالت مختلف بازی بمب کریپتو چیست؟

3 حالت مختلف بازی بمب کریپتو چیست؟

بازی بمب کریپتو یکی از بازی های Play-to-Earn در دنیای متاورس هست که بر اساس توکن های غیرمثلی(NFT) کار می کنه. بازی بمب کریپتو دارای سه حالت مختلف هست که شما می تونین واسه شروع این بازی یکی از حالت های موجود رو انتخاب کنین. این 3 حالت بازی بمب کریپتو به شرح زیر هست:

در جستجوی گنج(Treasure Hunt)

یکی از حالت های مختلفی بازی بمب کریپتو، حالت در جستجوی گنج یا Treasure Hunt هست. بهتره بدونین این بخش آسون ترین حالت بازی بمب کریپتو هست که شما می تونین وارد این بخش شده و کسب درآمد خودتون رو شروع کنین. در این بخش بازیکن ها قهرمان های خودشون رو به معادن می فرستن تا با کاشتن بمب بلوک ها رو نابود کنند و توکن BCOIN رو به عنوان پاداش به دست بیارن. مدت زمانی طول می کشه تا زمین بازی پاک سازی بشه که به سطح و لول قهرمان ها وابسته هست.

ماجراجویی(Adventure Mode)

یکی دیگه از حالت های مختلف بازی بمب کریپتو، بخش ماجراجویی یا Adventure Mode هست که در این حالت گیمرها یه قهرمان رو انتخاب می کنند تا در ماجراجویی پیش رو، هیولاها رو از بین ببرن، بلوک ها رو از بین ببرن و هر مرحله رو واسه کسب توکن BCOIN طی کنند. واسه شرکت در این حالت، گیمرها باید روی در حالت Treasure Haunt یه کلید پیدا کنند.

مبارزه(Battle Mode)

حالت مبارزه یا Battle Mode هم یکی دیگه از حالت های مختلف بازی بمب کریپتو هست که در این مدل گیمرها وارد یه مبارزه بمبی میشن تا با همدیگه مبارزه کنند. واسه شرکت در این حالت بازی، گیمرها باید تعداد مشخصی توکن بپردازن. در آخر کسی که برنده بشه، همه توکن ها رو به عنوان پاداش به دست میاره. دقت کنین که احتمال پیروزی قهرمان های لول بالا در این حالت خیلی زیاد هست.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بازی بمب کریپتو یا Bomb Crypto بهتون ارائه بدیم، به بررسی مراحل شروع بازی بمب کریپتو بپردازیم و نحوه کسب درآمد از بازی بمب کریپتو رو به شما یاد بدیم. همونطور که گفتیم، بازی بمب کریپتو یا Bomb Crypto یکی از بهترین بازی های کریپتویی هست که شما می تونین با انجام این بازی کسب درآمد کنین. بازی بمب کریپتو نوعی بازی پیکسلی NFT با قابلیت کسب درآمد هست.


نظرات کاربران در مورد بازی بمب کریپتو(Bomb Crypto) چیست؟
سوال امنیتی :7+63 = ?