برایان جانسون میگوید که بیت کوین دشمن تورم است

نوشته شده در : 1403/06/30
برایان جانسون میگوید که بیت کوین دشمن تورم است

جستجو

بریان جانسون، کارآفرین فناوری و بنیان‌گذار رژیم ضد پیری "Don’t Die"، معتقد است که ارتباطی میان جنبش طول عمر و خرید بیت‌ کوین وجود دارد که شاید در ابتدا نادیده گرفته شود. او در مصاحبه‌ای با Cointelegraph در Token2049 گفت که هر دو حوزه به نوعی به مسائل اساسی و دیرینه پرداخته و به چالش‌های مشابهی پاسخ می‌دهند. جانسون، که 47 ساله و سابقاً مدیرعامل یک شرکت فناوری بود، سه سال گذشته را صرف پروژه‌ای برای کاهش سن بیولوژیکی خود کرده و ادعا می‌کند که موفق شده است سن بیولوژیکی خود را حداقل پنج سال کاهش دهد.

جانسون به این نکته اشاره کرد که توسعه‌دهندگان فناوری و بیت کوین به حل مشکلات به ظاهر غیرممکن علاقه دارند و مشکلاتی مانند پیری و سیستم‌های پولی همتا به همتا را به چالش می‌کشند. او باور دارد که پیشرفت‌های آینده در علم مواد می‌تواند به توقف یا معکوس کردن فرآیند پیری کمک کند. در این زمینه، ویتالیک بوترین، بنیان‌گذار اتریوم، در سال 2018 مبلغ 2.4 میلیون دلار به تحقیق در زمینه ضد پیری در بنیاد SENS اهدا کرد. بوترین از کارهای ضد پیری اوبری دی گری، بنیان‌گذار SENS، از نوجوانی آگاه شده و همیشه حامی تکنیک‌های ضد پیری بوده است.

همچنین، مارتین میلار، رئیس علمی Agoric، راجر ور، سرمایه‌گذار اولیه بیت‌کوین، و بالاجی سری‌نیواسان، مدیر فناوری سابق Coinbase، به تکنیک‌های طول عمر و توسعه زندگی علاقه‌مند هستند. سری‌نیواسان، که همچنین یک سرمایه‌گذار ریسک‌پذیر است، پیش‌تر بیان کرده بود که هدف نهایی فناوری، حذف مرگ‌پذیری است و توسعه طول عمر مهم‌ترین اختراعی است که می‌توانیم داشته باشیم.

بنیاد علم طول عمر، یک سازمان غیرانتفاعی که بر تحقیق در زمینه‌های ضد پیری و تکنیک‌های ارتقای زندگی تمرکز دارد، همچنین در حال ایجاد ارتباط میان جامعه کریپتو و محققان طول عمر است. در کنفرانس 2022 Ageing Research and Drug Discovery، این سازمان به بررسی چگونگی استفاده از فناوری‌های بلاک‌چین برای ایجاد مکانیزم‌های تأمین مالی جایگزین برای تحقیق دارویی پرداخت.

منبع خبر: https://cointelegraph.com/news/longevity-expert-explains-link-between-crypto-community-anti-aging

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد برایان جانسون میگوید که بیت کوین دشمن تورم است
سوال امنیتی :1+98 = ?