آیا قیمت اتریوم می تواند به 4 هزار دلار برسد؟

نوشته شده در : 1403/03/23

جستجو

به نظر شما قیمت اتریوم(ETH) می تواند به 4 هزار دلار برسد؟ خرید ارز دیجیتال یکی از راه های کسب درآمد در بازار رمز ارزهاست. قیمت ارز اتریوم اخیرا ریزش کرده و تحلیلگران پیش بینی های مختلفی را ارائه کردند. اتریوم می تواند به سطح 4 هزار دلار برگردد.
اتریوم ارز دیجیتال به عنوان یکی از رمز ارزهای پرطرفدار محسوب می شود که در سال 2015 ایجاد شده است. در حال حاضر اتریوم در رتبه دوم کریپتوکارنسی ها قرار دارد. با اینکه قیمت ارزهای دیجیتال نوسانات شدیدی را تجربه کردند، ولی سرمایه گذاران نسبت به آینده اتریوم امیدوار هستند. در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز اتریوم ارائه شده و به بررسی احتمال بازگشت اتریوم به 4 هزار دلار پرداخته شده است.

پیش بینی آینده ارز اتریوم(ETH)

ورود اتریوم(ETH) به بازار رمز ارزها را می توان گشایش دروازه ای جدید به فرصت های ناشناخته محسوب کرد. اتریوم توانست بلاک چین را وارد سطح جدیدی کند و توجه توسعه دهندگان را بیشتر از گذشته به این فناوری جلب کند. امروزه اتریوم شناخته شده است که خیلی ها باور دارند که دیگر نباید آن را در دسته آلت کوین ها قرار داد و باید آن را به عنوان یک ارز دیجیتال پیشرو مانند بیت کوین در نظر گرفت. باید با انواع روش های خرید ارز دیجیتال آشنا شد.
اگر اتریوم عملکرد سال قبل را در سال 2024 تکرار کند، هدف قیمت آن بیش از 4 هزار دلار خواهد بود. سال 2024 نشان دهنده پیش بینی صعودی اتریوم است. شاخص قدرت نسبی به تازگی از خرید بیش از حد خارج شده است. در حالی که میانگین متحرک واگرایی همگرایی بالاتر از خط صفر است که روند صعودی اتریوم را در سال 2024 نشان می دهد. اتریوم اکنون با قیمت 3500 دلار معامله می شود که در تلاش است خودش را به بالای 4 هزار دلار برساند. این ارز اکنون با مقاومت های مهمی روبرو است که باید این مقاومت ها را رد کند. به طور کلی، اتریوم آینده روشنی دارد، چون در حال تبدیل شدن به چیزی فراتر از یک ارز معاملاتی است.

احتمال بازگشت اتریوم به 4 هزار دلار

فقدان اشتیاق نسبت به رمز ارزها ناشی از عدم قطعیت نظارتی است، ولی در بخش اقتصاد کلان نیز نگرانی وجود دارد. اتریوم با وجود راه اندازی صندوق های قابل معامله در بورس در سه روز گذشته زیر 3750 دلار معامله شده است. برخی استدلال می کنند که فقدان حرکت صعودی برای اتریوم به دلیل عدم شفافیت در مورد مدت زمانی است که تاییدیه های پرونده S-1 فردی توسط تنظیم کننده می تواند طول بکشد.
صرف نظر از این، روند صعودی سرمایه گذاران اتریوم بر اساس معیارهای مشتقات به پایین ترین حد 3 هفته اخیر سقوط کرده است. کوین بیس، بایننس و کرارکن به دلیل عدم ثبت نام به عنوان کارگزار در حین ارائه سرمایه گذاری در اوراق بهادار، با اقدامات دادگاه روبرو هستند. SEC ایالات متحده و وزارت دادگستری ایالات متحده همچنین شرکت های ارز دیجیتال را که شامل ابزارهای حفظ حریم خصوصی بودند، متهم کردند.
ارز اتریوم(ETH) در حال حاضر با قیمت 3511 دلار معامله می شود که با یک سطح حمایتی درگیر است. اگر قیمت اتریوم در نقطه 3500 دلار حمایت شود، می تواند از همینجا به سمت بالا حرکت کند. در طی مسیر صعودی، اتریوم با مقاومت های مهمی درگیر خواهد شد. اگر شور و اشتیاق به بازار اتریوم برگردد، این ارز می تواند وارد روند صعودی شده و به حرکت خود ادامه دهد تا به سطوح بالاتری برسد. البته برخی از تحلیلگران، رسیدن اتریوم به سطح 4 هزار دلار را یک رویای تصور می کنند.

جمع بندی و نتیجه:
در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز اتریوم ارائه شده و به بررسی احتمال بازگشت اتریوم به 4 هزار دلار پرداخته شده است. همانطور که گفته شد، اتریوم به عنوان یکی از ارزهای برتر محسوب می شود که با نوسانات شدیدی روبرو است. اگر اتریوم بتواند از سطوح مقاومتی خود عبور کند، می تواند به اعداد بالاتری برسد. اتریوم اکنون با حمایت 3500 دلاری درگیر است و احتمالا از این نقطه حمایت شود.

لینک مقاله: https://www.forbes.com/advisor/in/investing/cryptocurrency/ethereum-price-prediction/

 

نظرات کاربران در مورد آیا قیمت اتریوم می تواند به 4 هزار دلار برسد؟
سوال امنیتی :6+66 = ?