تحلیلگر کریپتو 5 آلت کوین را برای خرید شناسایی کردند

نوشته شده در : 1403/03/23
تحلیلگر کریپتو 5 آلت کوین را برای خرید شناسایی کردند

جستجو

تحلیلگر ارز دیجیتال 5 آلت کوین را برای خرید شناسایی می کند که می تواند شرط خوبی باشد. امروزه افراد زیادی با خرید ارز دیجیتال و فروش آن، درآمد کسب می کنند. قبل از انجام معامله در بازار رمز ارزها، باید وضعیت بازار بررسی شده و ارزهای مستعد رشد شناسایی شوند.
تحلیلگر کریپتو اخیرا پنج آلت کویت را معرفی کرده است که می توانند سود زیادی را برای سرمایه گذاران و تریدرهای ارز دیجیتال فراهم کنند. او خاطرنشان کرد که این سکه ها در حال حاضر بسیار قوی به نظر می رسند، علی رغم اینکه بسیاری از توکن های دیگر شبیه چرند به نظر می رسند. پنج آلت کوین برای مراقبت Altcoin Sherpa در یک پست X از Injective، Wormhole، HasmyCoin، Stacks و Toncoin به عنوان آلت کوین هایی که در حال حاضر قوی به نظر می رسند، اشاره کرد.
او فاش کرد که به این سکه ها چشم دوخته است و به دنبال تجارت فعالانه آنها در مقطعی است. در یک سری پست های x دیگر، او توضیح داد که چرا معتقد است برخی از این سکه ها قوی هستند. در یکی از پست های X او در مورد Wormhole صحبت کرد و ادعا کرد که یکی از قوی ترین سکه ها است. در زمان فعالیت در بازار کریپتو باید به نکات مهم در زمان خرید ارز دیجیتال توجه شود.
او به معامله گران توصیه کرد که اگر فعالانه معامله کنند، مراقب باشند. او همچنین فاش کرد که اگر Wormhole رخ دهد، به دنبال خرید آن است. همچنین ادامه داد که اگر Wormhole سقوط کند، همچنان به خرید خود ادامه می دهد و عقب نشینی نمی کند.
در یک پست X دیگر، Altcoin Sherpa به جاسمی کوین اشاره کرد و اظهار داشت که این سکه بسیار قوی است، چون با وجود عقب نشینی در بازار رمز ارزها، تکانی نداشته است. او ادعا کرد که JasmyCoin می تواند تا 0.067 دلار قبل از هرگونه عقب نشینی قابل توجهی افزایش یابد. او افزود که به طور فعال آن را معامله نکرده است، ولی باید تماشا کرد.

لینک خبر: https://www.newsbtc.com/altcoin/crypto-analyst-5-altcoins-to-buy

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد تحلیلگر کریپتو 5 آلت کوین را برای خرید شناسایی کردند
سوال امنیتی :9+67 = ?