5 نکته مهم در زمان خرید ارز دیجیتال

نوشته شده در : 1403/03/19

جستجو

5  نکته مهم در زمان خرید ارز دیجیتال وجود دارد که باید با ان آشنا شوید. یکی از بزرگ ‌ترین چالش ‌هایی که متخصصان مالی در مورد ارزهای رمزپایه با آن مواجه می‌شوند، گرفتار نشدن در هیاهو است. ارزهای دیجیتال به سرعت در سبد بسیاری از متخصصان مالی خرده‌ فروشی و مقررات مالی برجسته شده ‌اند. در همان زمان، محققان به سرمایه گذاران در مورد ماهیت ناپایدار و غیرعادی بودن ارزهای دیجیتال هشدار داده اند. در صورتی که شما مشارکت در تبلیغات ارز دیجیتال را انتخاب کرده اید، مانند هر سرمایه گذاری دیگری، ضروری است که در مورد آن پرس و جو کنید. آیا نیاز به خرید ارز دیجیتال دارید، اما نمی دانید چگونه کار می کنند؟ فرم ‌های پولی پیشرفته می‌توانند یک رویداد محرک سفته ‌بازی باشند، اما سفته ‌بازان مدرن به‌ محض این‌که توسط کلاهبرداران درخواست تجدیدنظر می‌شوند یا از یک ارز دیجیتال استفاده ‌نشده بدون سابقه استفاده می‌کنند، خطر از دست دادن سرمایه خود را دارند. در ادامه همراه ما باشید تا نکات مهم در زمان خرید ارزهای دیجیتال در اختیارتان بگذاریم.

5  نکته مهم در زمان خرید ارز دیجیتال

ارز دیجیتال احتمالاً در حال حاضر پر مصرف ترین منبع برای سرمایه گذاری در بازارهای امروزی است. افزایش ارزش ارزهای دیجیتال تا ده ها هزار دلار برای هر واحد ممکن است دلیلی عالی برای مشارکت در ارزهای دیجیتال و تجارت با آن باشد. هر چند که ممکن است، نگرانی های قابل توجه متعددی وجود دارد که باید از چندی پیش که اخیراً در کریپتو مشارکت کرده اید مراقب باشید. سپس، 5 نکته را بررسی می کنیم تا قبل از سرمایه گذاری در درخواست ارز دیجیتال بدانیم.

با سرمایه گذاری در کریپتو آشنا شوید

5 نکته مهم در زمان خرید ارز دیجیتال

اولین چیزی که می خواهید در مورد ترید در ارزهای دیجیتال بدانید، طرح کلی اجزای برای خرید، تجارت و ارائه ارزهای دیجیتال است. بدون فکر کردن به اینکه چگونه باید به سرمایه گذاری های رمزنگاری شده نزدیک شوید، نمی توانید بی رویه پول خود را در ارزهای رمزنگاری شده مشارکت دهید. مراحلی را که به شما در ذخیره و بازگرداندن پول نقد فیات در اکوسیستم کریپتو کمک می کند، جستجو کنید. شما می‌توانید تمام مراحل ضروری را در مرحله کریپتو بررسی کنید، مانند خرید ساده و جایگزین‌های معاملات. بعد از اینکه درباره فرم‌های خرید، عرضه و مبادله ارزهای دیجیتال مطمئن شدید، احتمال اینکه چند انتخاب سودآور ایجاد کنید، بیشتر می‌شود.

به دنبال یک نمونه کار متوازن بروید

نکته مهم لحظه ای در خرید مستقیم ارز دیجیتال مبتدی به وضوح بر ایجاد یک سبد سهام گسترده و تعدیل شده متمرکز است. شما نمی توانید تمام پول نقد خود را روی یک سکه رمزنگاری با این اطمینان قرار دهید که ارزش آن افزایش خواهد یافت. فراتر از هر شکی باشید که ارزهای دیجیتال در مقایسه با سایر حدس و گمان ها، به ویژه به دلیل بی ثباتی، منبع بسیار خطرناکی هستند. تخمین سکه های رمزنگاری با انواع غول پیکر در دوره های زمانی نسبتاً کوتاهتر در نوسان بوده است. در توسعه، نکات حیاتی برای خرید ارزهای دیجیتال نیز توجه به نیاز به جهت ‌های خاص برای ارزهای دیجیتال را جلب می‌کند. شما از پشتوانه قانونی یک شرکت حفاظتی برای جبران ضررهای خود در ارزهای دیجیتال برخوردار نیستید. به ‌عنوان اولین خریدار ارز دیجیتال، ممکن است تمایل به سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتالی را داشته باشید که ظاهراً بازدهی قابل توجهی را وعده می‌دهد. با این حال، شما مجبور نیستید به عنوان یک سرمایه‌گذار برای اولین‌بار چنین ریسک‌ هایی را تحمل کنید. 

تحقیق اجباری است

5 نکته مهم در زمان خرید ارز دیجیتال

برجسته ‌ترین افزوده در هر راهنمای سرمایه‌گذاری در ارزهای رمزنگاری شده، بدیهی است که به توجه به تحقیقات اشاره دارد. هر نوع سرمایه گذاری قبل از سرمایه گذاری در یک دارایی به مقدار زیادی تحقیق نیاز دارد. ساعت‌ها تحقیق بی‌پایان در مورد ریشه‌ های ارز دیجیتال و کاربرد آن می‌تواند به شما کمک کند تا ارزشی را که می‌توانید از آن به دست آورید، درک کنید. در عین حال، تحقیقات به شما کمک می‌کند تا خطرات مرتبط با ارز دیجیتال خاصی را که انتخاب می‌کنید یادداشت کنید. هنگامی که به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال فکر می کنید، مراقب باشید که در دام این فکر نیفتید که "کسی بعداً آن را با قیمت بالاتری خریداری می کند."

مراقب کلاهبرداران باشید 

در رسانه‌ های اجتماعی، می‌توانید اطلاعات زیادی درباره استراتژی‌ های سرمایه‌گذاری که نوید سود بالا را از طریق وسایل نقلیه مبهم ارزهای دیجیتال می‌دهند، ببینید. برخی ادعاهای بزرگی در مورد افزایش قیمت بیت کوین دارند. متأسفانه، کلاهبرداران در دنیای ارزهای دیجیتال وجود دارند و میلیون ‌ها دلار به خاطر طرح‌ ها و کلاهبرداری ‌های پونزی از دست رفته است.

یک استراتژی سرمایه گذاری بسازید

5 نکته مهم در زمان خرید ارز دیجیتال

سرمایه گذاران موفق برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال خود برنامه ریزی می کنند. این ممکن است شامل قرار دادن یک سفارش محدود باشد، به این معنی که بیت کوین به طور خودکار زمانی که قیمت به یک نقطه خاص می رسد فروخته می شود. برخی از صرافی‌ های ارزهای دیجیتال به شما این امکان را می‌دهند که هنگام سفارش ارز دیجیتال، حرکات مشتری فعلی را کپی کنید. نکته مهم دیگر در 5  نکته مهم در زمان خرید ارز دیجیتال بر نگرانی های مربوط به مالیات و مقررات متمرکز است. نگرانی های مالیاتی و نظارتی، به ویژه در ایالات متحده، به دلایل خاص مهم هستند. به طور مشابه، دیدگاه‌های قانونی در مورد ارزهای دیجیتال در حوزه‌های قضایی مختلف نیز می‌تواند نقش مهمی در تعیین بازده مورد انتظار از سرمایه‌گذاری‌های کریپتو داشته باشد. تاثیر ارزهای دیجیتال در سیستم های مالی جهانی را باید جدی گرفت؛ بنابراین، قبل از سرمایه‌گذاری، به یک مرور کلی از شرایط مالیاتی در کنار مقررات مربوط به کریپتو در کشور خود نیاز دارید.

کلام آخر:
در این مقاله 5  نکته مهم در زمان خرید ارز دیجیتال را مورد بررسی قرار دادیم. وقتی صحبت از ارزهای دیجیتال به میان می‌آید، یکی از بزرگترین چالش ‌های سرمایه‌گذاران مدیریت سرمایه است. تحلیلگران همچنان به سرمایه گذاران در مورد ماهیت بی ثبات و غیرقابل پیش بینی بودن ارزهای دیجیتال هشدار می دهند. اگر تصمیم به سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال گرفته‌اید، بهتر است مانند هر سرمایه‌گذاری دیگری تحقیقات خود را انجام دهید. در نظر بگیرید که چرا به این وسیله سرمایه گذاری خاص علاقه دارید و با ارزهای رمزنگاری شده و فناوری بلاک چین آشنا شوید تا کاملاً بفهمید آیا این نوع فرصت سرمایه گذاری برای شما ارزشمند است یا خیر.

منابع: https://sdlccorp.com/post/9-important-things-to-know-before-buying-cryptocurrency/

نظرات کاربران در مورد 5 نکته مهم در زمان خرید ارز دیجیتال
سوال امنیتی :2+79 = ?