بررسی سطوح مقاومتی ریپل آیا ریپل از این مقاومت ها عبور میکند؟

نوشته شده در : 1403/05/24

جستجو

 ریپل یکی از ارزهای محبوبی است که به نظر می رسد قیمت آن با موانعی روبرو است و تلاش می کند تا از این موانع عبور کند! شما می توانید با مراجعه به یک صرافی ارز دیجیتال، نسبت به خرید و فروش ریپل و سایر رمز ارزها اقدام کنید. قبل از انجام معامله، باید کارمزدهای صرافی مورد نظر خودتان را بررسی کنید.
ارز دیجیتال ریپل یکی از پروژه های پر سروصدا در بازار کریپتو است که نوسانات شدیدی دارد. بسیاری از تحلیلگران و تریدرها آینده روشنی را برای ارز ریپل در نظر گرفته اند. ریپل می تواند در آینده رشد چشمگیری را تجربه کرده و به سطوح بالاتری برسد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز ریپل(XRP) برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال رد شدن ریپل از مقاومت های قیمتی بپردازیم.

آینده ارز دیجیتال ریپل XRP

ارز دیجیتال ریپل برای اولین بار در سال 2012 راه اندازی شد و به منظور توزیع شبکه پرداخت و به عنوان ارز رمزنگاری شده مورد استفاده قرار گرفت. ریپل هم یک پلتفرم و هم یک ارز دیجیتال است. بر اساس تحلیل تکنیکال و پیش بینی قیمت ریپل، ارز دیجیتال ریپل(XRP) می تواند تا پایان سال 2024 تقریبا به قیمت 0.61 دلار برسد. همچنین انتظار می رود پایین ترین قیمت ریپل نیز تقریبا 0.50 دلار و بالاترین قیمت آن 0.73 دلار باشد.
از آنجایی که ریپل(XRP) ممکن است به یک استاندارد جدید تبدیل شود، از میان ارزهای دیجیتال، ریپل دارای پتانسیل بالاترین قیمت طولانی مدت است. پیش بینی قیمت های کوتاه و بلند مدت ممکن است سخت و دشوار باشد. آینده ارز ریپل بسیار بزرگ است، ولی باید مسائل زیادی را درک کرد. با بیشتر پیش بینی های آینده ریپل، انتظار می رود که در سال 2024 قیمت ریپل بیشتر از وضعیت فعلی خود داشتهباشد و برخی از تحلیلگران پیش بینی می کنند که قیمت آن به حداکثر 4 دلار برسد. شما باید معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال را پیدا کرده و در آنها ثبت نام کنید.

آیا ریپل می تواند بر موانع خود غلبه کند؟

توجه داشته باشید که قیمت ریپل(XRP) به آرامی بالاتر از منطقه 0.52 دلار حرکت می کند. اکنون با موانعی نزدیک به 0.53 دلار روبرو است و ممکن است در کوتاه مدت کاهش یابد. ریپل در حال تلاش برای افزایش دوباره بالای منطقه 0.52 دلار است. قیمت اکنون بالای 0.52 دلار معامله می شود و در نمودار ساعتی جفتی XRP/USD زیر خط روند صعودی با پشتیبانی .0.52 دلار شکسته شد. قبل از اینکه گاوها دوباره ظاهر شوند، این جفت می تواند به سمت حمایت 0.5220 دلاری اصلاح شود.
قیمت ارز دیجیتال ریپل در بالای منطقه 0.51 دلار به خوبی حمایت شد و افزایش آن مانند بیت کوین و اتریوم را صورت گرفت. قیمت توانست سطوح 0.520 دلار و 0.525 دلار را رد کند. حرکت واضحی در بالای مقاومت 0.53 دلار وجود داشت و قیمت منطقه 0.532 دلار را آزمایش کرد. اوج در 0.5325 دلار تشکیل شد و قیمت اکنون در حال تصحیح سود است. در روند صعودی قیمت در نزدیکی سطح 0.52 دلار با مقاومت روبرو است. اولین مقاومت کلیدی نزدیک به 0.53 دلار است. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح 0.535 دلار است. بسته شدن بالای منطقه مقاومت 0.53 دلاری می تواند قیمت را بالاتر ببرد. مقاومت مهم بعدی نزدیک به 0.550 دلار است. یکی از سوالات در مورد تحلیل بازار ارز دیجیتال همواره این بوده که تفاوت تحلیل تکنیکال با تحلیل بنیادی در چیست؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز ریپل(XRP) برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال رد شدن ریپل از مقاومت های قیمتی بپردازیم. همانطور که گفته شد، ریپل یکی از ارزهای محبوب در دنیای کریپتو است که نوسانات شدیدی دارد. اگر به چارت ریپل نگاه کنید، متوجه می شوید که ریپل با مقاومت ها و موانع بزرگی روبرو است که به نظر می آید می تواند بر این موانع غلبه کند.

لینک مقاله: primexbt

 

نظرات کاربران در مورد بررسی سطوح مقاومتی ریپل آیا ریپل از این مقاومت ها عبور میکند؟
سوال امنیتی :6+58 = ?