اگر بیت کوین مقاومت 72000 دلار را بشکند، منفجر می شود

نوشته شده در : 1403/03/18
اگر بیت کوین مقاومت 72000 دلار را بشکند، منفجر می شود

جستجو

سطح 72 هزار دلار به عنوان یکی از مقاومت های مهم بیت کوین عمل می کند که اگر بتواند از این ناحیه عبور کند، می تواند رشد چشمگیری را تجربه کند. شما می توانید با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال، نسبت به خرید و فروش رمز ارزها مانند بیت کوین اقدام کنید.
توجه داشته باشید که قیمتبیت کوین در 24 ساعت گذشته تقریبا 2 درصد افزایش یافته است و بهبالای 70 هزار دلار رسیده است که یک سطح روانی است. در حالی که گاوها برای سودهای بیشتر آماده می شوند، ویلی وو، تحلیلگر زنجیره ای معقتد است که سکه می تواند بعد از شکستن از سطح مقاومت بسیار مهم در 72 هزار دلار حتی بالاتر هم صعود کند. حتی بعد از اینکه جهش در 20 می سکه را به بالای 66 هزار دلار بعد از روزها پایین آمدن کاهش داد و بیت کوین را به 56500 دلار رساند، گاوها از این کار پیروی نکردند.
همانطور که اوضاع اکنون پیش می رود، ارز بیت کوین در محدوده وسیع تری قرار دارد، سقف 72 هزار دلار، اولین پشتیبانی محلی و 73800 دلار بالاترین رکورد تاریخ است. با این حال، با توجه به اهمیت 72 هزار دلار، سطحی که فقط مجددا آزمایش شده است، ولی طی چند هفته شکسته نشده است، یک نقض قابل توجه است. یک توضیح برای افزایش بالقوه قیمت این است که یک شکست در حالت ایده آل با افزایش حجم ممکن است نشان دهنده شروع مرحله دیگری باشد که تقاضا را به سمت خود بکشاند. شما باید با اصول انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال آشنا شوید.
برای Woo بسته شدن 72 هزار دلار می تواند باعث افزایش سریع قیمت ها شود، حتی به دلیل یک فشار کوتاه، قیمت ها به 75 هزار دلار نیز می رسد. زمانی که گاوهای نر بالاتر از این سطح علاقه سوراخ می شوند و بسته می شوند، موجی از انحلال ها به وجود می آید که در آن بسیاری از موقعیت های فروش مجبور به بسته شدن می شوند و قیمت ها را بالاتر می برد.
بر اساس تحلیل وو، تقریبا 1.5 میلیارد دلار موقعیت های فروش کوتاه تا سقف 75 هزار دلار منحل می شود. اگر این اتفاق بیفتد، احتمالا بیت کوین تقریبا هفت هفته بعد از هاوینگ، بالاترین رکوردهای جدید را ثبت خواهد کرد. پشتوانه این احساس صعودی، افزایش چشمگیر جریان های نهادی به صندوق های نقدی قابل معامله در بورس بیت کوین در 4 ژوئن است. بر اساس داده های sosovalue دیروز صادرکنندگان ETF بیت کوین 886.6 میلیون دلار بیت کوین خریداری کردند.

لینک خبر: https://www.newsbtc.com/bitcoin-news/bitcoin-will-explode-if-bulls-break-the-fuse-at-72000/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد اگر بیت کوین مقاومت 72000 دلار را بشکند، منفجر می شود
سوال امنیتی :3+44 = ?