چرا سام بانکمن فرید دوباره به زندان نیویورک بازگشت؟

نوشته شده در : 1403/05/24

جستجو

سام بنکمن فرید به دلیل درخواست تجدید نظر خود دوباره به زندان نیویورک بازگشت! سام بنکمن فرید، مدیر عامل صرافی ورشکسته FTX بود که به دلیل ارتکاب جرم هایی به زندان محکوم شد. این شخص اکنون در زندان به سر می برد و درخواست تجدید نظر حکم خود را دارد.
سام بنکمن فرید یک کارآفرین آمریکایی است. این شخص در زمینه رمز ارزها فعالیت می کرد و مدیر عامل سابق صرافی ارز دیجیتال FTX، یکی از بزرگ ترین شرکت های ارز دیجیتال در دنیاست. این صرافی در نوامبر 2022 به دلیل مشکلاتی، ورشکست شد و نتوانست به فعالیت خود ادامه دهد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد از موفقیت تا شکست سام بنکمن فرید برای شما ارائه کنیم و به بررسی بازگشت بنکمن فرید به زندان نیویورک بپردازیم.

از موفقیت تا شکست سام بنکمن فرید

بنیانگذار صرافی ارز دیجیتال FTX نقش مهمی در صنعت رمز ارزها داشت. قبل از فروپاشی این صرافی، ثروت خالص او 26.5 میلیارد دلار گزارش شده بود که او را در فهرست فوربز 400 در رده ثروتمند آمریکایی و تصتمین فرد در میان ثروتمندان دنیا قرار دارد. در ماه می 2022 زمانی که صرافی اف تی ایکس یکی از بزرگ ترین پلتفرم های ارز دیجیتال در دنیا بود، این نابغه 7.6 درصد از سهام شرکت کارگزاری را خریداری کرد. البته بعد از سقوط اف تی ایکس، رابین هود سهام خودش را از سم بنکمن فرید بازخرید کرد.
به دنبال سقوط صرافی اف تی ایکس، او بیشتر از گذشته مشهور شد و با وجود انتشار مداوم اخبار مربوط به او و صرافیش، کمتر کسی در دنیای کریپتو وجود داشت که او را نشناسد. گفته می شود که سم بنکمن فرید یکی از مهم ترین کلاهبرداری های مالی آمریکا را مرتکب شده است. کلاهبرداری که باعث شد دارایی خالص او تنها در یک هفته تقریبا به 16 میلیارد دلار کاهش پیدا کند. در همان روزی که ناظران دیدند که وجوه مشتریان به طور مشکوکی از صرافی خارج می شود، گزارش شد که سام بنکمن فرید به طور غیرقانونی پول مشتریان را به آلامدا ریسرچ قرض داده است و به همین دلیل به عنوان مجرم شناخته می شود. شما باید معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال را پیدا کنید.

بازگشت سام بنکمن فرید به زندان نیویورک

توجه داشته باشید که مدیر عامل سابق FTX تقریبا یک هفته را در مرکز انتقال فدرال در اوکلاهاما سیتی گذارند و بسیاری از مقامات گمانه زنی قصد داشتند او را به زندان کالیفرنیا بفرستند. مقامات ایالات متحده، سام بنکمن فرید، مدیر عامل سابق صرافی ارز دیجیتال FTX را بعد از مدت کوتاهی در یک مرکز انتقال در اوکلاهاما به بازداشتگاه متروپولیتن در بروکلین بازگرداندند. از 4 ژوئن، سوابق زندانیان برای اداره فدرال زندان ها نشان می دهد که بنکمن فرید بعد از تقریبا یک هفته در مرکز انتقال فدرال در اوکلاهاما سیتی در MDC Brooklyn نگهداری می شود.
بسیاری از کارشناسان قصد می زنند که مقامات می خواهند مدیر عامل سابق FTX را به زندان منطقه خلیج سانفرانسیسکو در نزدیکی خانه والدینش در کالیفرنیا منتقل کنند. مشخص نیست چه چیزی باعث بازگشت بنکمن فرید به نیویورک شد. وکلای او درخواست کرده بودند که مدیر عامل سابق اف تی ایکس در MDC Brooklyn باقی بماند تا به درخواست تجدید نظر او در مورد محکومیت و صدور حکم کمک کند. قاضی لوئیس کاپلان از دادگاه منطقه ای ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک که بر محاکمه جنایی و صدور حکم SBF نظارت داشت، همچنین توصیه کرد که او در ایالات بماند. در نوامبر 2023، هیئت منصفه بانکمن فرید را به هفت فقره جنایت مربوط به سوء استفاده از سرمایه مشتری در FTX در الامدا محکوم کرد. در اینجا لازم به ذکر است یکی از سوالات پر تکرار اخیر در مورد صرافی بایننس این است که هکرها چگونه حساب Binance کاربران را هک کردند؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد از موفقیت تا شکست سام بنکمن فرید برای شما ارائه کنیم و به بررسی بازگشت بنکمن فرید به زندان نیویورک بپردازیم. همانطور که گفته شد، سام بنکمن فرید که مدیر عامل سابق صرافی FTX بود اکنون در زندان به سر می برد. این شخص در حال حاضر به زندان نیویورک بازگشته است که وکلای وی از این موضوع تعجب کرده اند.
لینک مقاله: en.wikipedia

 

نظرات کاربران در مورد چرا سام بانکمن فرید دوباره به زندان نیویورک بازگشت؟
سوال امنیتی :8+72 = ?