میزان تراکنش بیت کوین به بالاترین حد خود رسید

نوشته شده در : 1403/03/16
میزان تراکنش بیت کوین به بالاترین حد خود رسید

جستجو

میزان تراکنش بیت کوین با جابجایی 25 میلیارد دلار به بالاترین حد سالانه رسید. دارندگان بیت کوین در 18 می بیش از 367 هزار بیت کوین به ارزش بیش از 25 میلیارد دلار جابجا کردند که بالاترین میزان ارزش تراکنش های بیت کوین را در سال ثبت کرد. شما می توانید با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال، نسبت به خرید بیت کوین اقدام کنید.
توجه داشته باشید که در 8 می تراکنش های بیت کوین به ارزش تخمینی بیش از 25 میلیارد دلار رسید که بالاترین رقم از نظر دلار ایالات متحده در سال گذشته است. ارزش تراکنش روی زنجیره بیت کوین به کل ارزش تخمینی تراکنش ها در بلاک چین اشاره دارد. این معیار به تریدرها کمک می کند تا بیت کوین را درک کنند.
به گفته تحلیلگر بیت کوین، دارندگان تقریبا 367 هزار بیت کوین در بلاک چین در 28 می جابجا کردند. این بیشترین تعداد بیت کوین جابجا شده از 13 ژوئن 2022 است، زمانی که بیش از 519 هزار بیت کوین جابجا شد. در آن زمان قیمت بیت کوین تقریبا 25600 دلار بود که ارزش دلاری معاملات را نزدیک به 14 میلیارد دلار نشان می داد. شما باید اصول انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال را رعایت کنید.
در حالی که تعداد بیت کوین جابجا شده در 28 می به طور قابل توجهی کمتر بود، قیمت بیت کوین تقریبا 69300 دلار بود که ارزش کل تراکنش ها را حدود 25.5 میلیارد دلار می کرد. با وجود اینکه ارزش معاملات به بالاترین حد سالانه رسیده است، تعداد معاملات نسبتا نرمال باقی مانده است. در 28 می، ردیاب تراکنش بیت کوین YCharts در مجموع 569 هزار تراکنش در بیت کوین ثبت کرد.
تعداد معاملات نسبت به 26 و 29 اردیبهشت که به ترتیب بالغ بر 850 هزار و 700 هزار تراکنش بوده، متوسط ظاهر شد. به غیر از تعداد تراکنش ها، حجم معاملات بیت کوین نیز چیزی غیرعادی را نشان نداد. در 18 می، Blockchain.com حجم 200 میلیون دلاری را برای تراکنش های بیت کوین در صرافی های کریپتو نشان داد.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/bitcoin-transaction-value-25-b-yearly-high

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد میزان تراکنش بیت کوین به بالاترین حد خود رسید
سوال امنیتی :9+97 = ?