چرا جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده، SAB 121 را وتو کرد؟

نوشته شده در : 1403/05/23

جستجو

جو بایدن رئیس جمهور سابق ایالات متحده، SAB 121 را وتو کرد! ارزهای دیجیتال دارایی های نوظهوری هستند که شما می توانید با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال نسبت به خرید ارز دیجیتال اقدام کنید. پیگیری اخبار مربوط به ارزهای دیجیتال خیلی مهم است.
امروزه افراد زیادی در بازار رمز ارزها مشغول خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستند تا از این طریق درآمد بالایی کسب کنند. شما نیز می توانید ارزهای مستعد رشد را شناسایی کرده و معاملات پرسودی انجام دهید. جو بایدن رئیس جمهور سابق ایالات متحده به رمز ارزها خیلی اهمیت نمی دهد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد قوانین بازار کریپتو در آمریکا برای شما ارائه کنیم و به بررسی وتو کردن SAB 121 توسط جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده بپردازیم.

قوانین بازار کریپتو در آمریکا

در چند سال اخیر مسائل مختلفی در ارتباط با گسترش معاملات رمز ارزها مطرح شد. قانون گذاران در سراسر دنیا چاره ای جز جای دادن پول دیجیتال در قوانین موجود ندارند. به نظر می رسد تنها مقررات سفت و سخت می تواند ریسک ها و خطرات امنیتی را کاهش دهد. دولت هایی مانند ایالات متحده آمریکا به دنبال ایجاد مقرراتی برای جلوگیری از این آسیب ها و در عین حال تشویق قابلیت های جدید رمز ارزها هستند.
در حوزه قانون گذاری رمز ارزها در ایالات متحده، هیچ قانونی در سطح فدرال وجود ندارد که به طور مستقیم درباره رمز ارزها تنظیم شده باشد. با این حال، هر ایالت در آمریکا می تواند قوانین و چارچوب خاص خودش را در این زمینه مشخص کند. برای مثال، در چند ایالت، مجوزهای خاصی برای صرافی های ارز دیجیتال وجود دارد که برای فعالیت در آن، ایالات باید از آن مجوزها دریافت شود. ایالت متحده آمریکا اولین قانون مستقل ارزهای دیجیتال خودش را اخیرا تصویب کرده که شامل مقرراتی برای کاهش خطرات مالی، حمایت از سرمایه گذاران و معامله و همچنین نظارت بر تراکنش هاست. این قوانین به تنظیم بازار های رمز ارز کمک کرده و تاثیرات خیلی بزرگی خواهد داشت. شما باید با اصول انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال آشنا شوید. شناخت تحولات حقوقی و قانونی مرتبط با ارزهای دیجیتال یکی از مهمترین مسائل در حوزه ارزهای دیجیتال است.

جو بایدن، SAB 121 را وتو کرد!

توجه داشته باشید که جو بایدن، رئیس جمهو ایالت متحده گفت که او این قطعنامه را وتو کرده است، چون از اقداماتی که رفاه مصرف کنندگان و سرمایه گذاران را به خطر می اندازد، حمایت نخواهد کرد. جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده، قطعنامه ای را که می توانست بولتن حسابداری کارکنان کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالت متحده شماره 121 را لغو کند وتو کرده است. این تصمیم بحث برانگیز بلافاصله با انتقاد صنعت رمز ارزها روبرو شد.
گروه حامی ارزهای دیجیتال انجمن بلاک چین در پستی در 31 مه X بعد از اینکه بایدن استدلال کرد که به چالش کشیدن دستورالعمل های پیشنهادی باعث می شود ما ناامید هستیم که مدیریت اکثریت در حوزبی در هر دو مجلس کنگره را که آسیب های ایجاد شده توسط SAB 121 را تشخیص داده اند، رد کند. بایدن در نامه رسمی 31 ماه مه در پاسخ به رای کنگره به لغو دستورالعمل های حسابداری ارزهای دیجیتال که موسسه هایی را ملزم به نگهبانی ارزهای دیجیتال می کند نوشت که این تغییر قضاون در نظر گرفته شده کارکنان SEC به این ترتیب خطر تضعیف مقامات گسترده تر SEC در مورد روش های حسابداری را به همراه دارد. یکی از مهمترین مسائل در حوزه قانون گذاری کریپتویی تاثیر ارزهای دیجیتال در حوزه مالی و مالیاتی است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد قوانین بازار کریپتو در آمریکا برای شما ارائه کنیم و به بررسی وتو کردن SAB 121 توسط جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده بپردازیم. همانطور که گفته شد، ایالات متحده یکی از کشورهای پیشرو در بازار رمز ارزهاست که قانون گذاران و کارشناسان قوانین جدیدی را در خصوص خرید و فروش ارزهای دیجیتال تعیین کرده اند. جو بایدن رئیس جمهور ایالت متحده نیز دستوراعمل SAB 121 را رد کرده است که این مسئله باعث ایجاد چالش هایی در بازار شد.

لینک مقاله: dowjones

 

نظرات کاربران در مورد چرا جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده، SAB 121 را وتو کرد؟
سوال امنیتی :8+60 = ?