چرا بیت کوین با وجود 2 میلیارد دلار ورودی ETF راکد است؟

نوشته شده در : 1403/03/13
چرا بیت کوین با وجود 2 میلیارد دلار ورودی ETF راکد است؟

جستجو

ارز بیت کوین با وجود 2 میلیارد دلار ورودی ETF راکد است. از دلایل ضعف بیت کوین می توان به حرکت های کوین Mt.gox، اقدامات نظارتی و لابی ضد ارز دیجیتال سنای ایالات متحده اشاره کرد. شما می توانید با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کنید.
توجه داشته باشید که بیت کوین بعد از رسیدن به 72 هزار دلار در 21 می، 6.7 درصد کاهش یافت و به 67100 دلار رسید. این کاهش لزوما نشان دهنده یک روند نزولی نیست، چون بیت کوین هنوز تنها 8.7 درصد کمتر از بالاترین رکورد خود است. با این حال، سرمایه گذاران متحیر هستند که چرا جریان های اخیر به صندوق های نقدی قابل معامله بیت کوین احساسات صعودی بیشتری را برانگیخته است.
داده های Farside Investors نشان می دهد 1.96 میلیارد دلار ورودی خالص به ETF بیت کوین آمریکا از 15 می، معادل 64 روز صدور بیت کوین از سوی ماینرها. قابل ذکر است که بازار ETF بیت کوین آمریکا در حال حاضر از 50 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت بالاتر رفته است. در مقایسه، طبق گزارش شورای جهانی طلا، ETFهای طلای ایالات متحده تقریبا 118.5 میلیارد دلار دارند. شما باید با اصول انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال آشنا باشید.
علاوه بر این، جریان های ورودی به ETFهای بیت کوین معمولا باعث خروج بیت کوین ها از صرافی ها می شود که طبق داده های گلس نود به پایین ترین سطح خود از مارس 2018 یعنی 2.3 میلیون بیت کوین کاهش یافته است. اگرچه هیچ اطمینانی وجود ندارد که این سکه ها در کوتاه مدت فروخته شوند، ولی انتقال آنها به سردخانه و متولیان خارج از صرافی ها معمولا نقدینگی بازار را کاهش می دهد.
این مسئله در بازارهای صعودی بیشتر می شود، جایی که کتاب های سفارشی نازک تر در سطوح قیمتی بالاتر می توانند تغییرات قیمت را به دلیل خرید تهاجمی تقویت کنند. در نتیجه اگر سرمایه گذاران نهادی همچنان به خرید بیت کوین از طریق ETF ادامه دهند، ولی قیمت همچنان در حال کاهش باشد، احتمالا فشار فروش از بازارهای نقدی معمولی سرچشمه می گیرد.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/why-is-bitcoin-stagnated-despite-2b-in-spot-etf-inflows

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد چرا بیت کوین با وجود 2 میلیارد دلار ورودی ETF راکد است؟
سوال امنیتی :7+74 = ?