آیا میتوان به پیشنهادات ارز دیجیتال ChatGPT اعتماد کرد؟

نوشته شده در : 1403/05/11

جستجو

میم کوین ایجاد شده با ChatGPT رشد قابل توجهی را تجربه کرده و ارزش بازار آن به 638 میلیون دلار رسیده است! توربو یکی از میم کوین های محبوبی است که توسط چت بات هوش مصنوعی یا همان ChatGPT ایجاد شده و سروصدای زیادی به پا کرده است. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید اخبار مهم بازار را دنبال کنید.
ارز دیجیتال توربو نوعی میم کوین است که با استفاده از توانایی های هوش مصنوعی طراحی شده است. این میم کوین اخیرا رشد چشمگیری را تجربه کرده و توجه بسیاری از معامله گران و تریدرها را به سمت خود جلب کرده است. شما می توانید با خرید و فروش این میم کوین در صرافی ارز دیجیتال سود زیادی به دست آورید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد میم کوین Turbo برای شما ارائه کنیم و به بررسی رشد میم کوین ایجاد شده با ChatGPT بپردازیم.

آشنایی با میم کوین Turbo

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که میم کوین Turbo چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که توکن Turbo ارز دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی است که با استفاده از قدرت GPT-4 به دنبال تبدیل شدن به میم کوین آینده است. این پروژه با یک آزمایش جالب برای خلق یک رمز ارز شروع شد. توکن توربو یک توکن ERC-20 مبتنی بر شبکه اتریوم است. این بستر امکان انجام تراکنش های امن، شفاف و کارآمد را روی شبکه اتریوم فراهم می کند و هدف اصلی توربو توزیع عادلانه توکن است.
جالب است بدانید، توربو اولین میم کوین در دنیاست که به وسیله هوش مصنوعی ایجاد شده است. این امر، توربو را از سایر ارزهایی که توسط انسان ها خلق شده اند، متمایز می کند و نشان دهنده پتانسیل هوش مصنوعی در فناوری امروزی است. برخلاف بسیاری از میم کوین ها که حول موضوعات شکل می گیرند، توربو به سرگرمی و سهولت استفاده تمرکز دارد. این امر، توربو را به گزینه های جذاب برای سرمایه گذاران تبدیل می کند. شما باید تاثیرات مختلف بیت کوین بر بازار رمز ارزها را بررسی کنید. با مطرح شدن این موضوع بررسی ارتباط هوش مصنوعی با ارزهای دیجیتال تبدیل به یکی از مسائل مهم در دنیای کریپتو شده است.

ارزش بازار میم کوین Turbo به 638 میلیون دلار رسید!

توجه داشته باشید که میم کوین توربو در سه ماه گذشته بیش از 2 هزار درصد افزایش یافت و ارزش بازار آن را به بالای 600 میلیون دلار رساند. یک میم کوین ایجاد شده با استفاده از ربات چت محبوب OpenAI ChatGPT با بودجه اولیه 69 دلار، طی یک سال بعد از اولین استقرار، به ارزش 638 میلیون دلار رسید. در 28 می نیز قیمت این میم کوین به اسم Turbo به بالاترین حد خود یعنی 0.0093 دلار رسید. به گفته ردیاب اطلاعات سکه کوین گکو، این ارزش بازار توکن میم را به حدود 638 میلیون دلار افزایش داد.
توکن میم در سه ماه گذشته دستاوردهای قابل توجهی داشته است و از ارزش 27 میلیون دلاری به بیش از 600 میلیون دلار رسیده است. این نشان دهنده افزایش 2262 درصدی ارزش بازار در 90 روز گذشته است. در حال حاضر قیمت این توکن در حدود 0.0091 دلار است که 6.9 درصد کمتر از بالاترین رکورد خود است. با این حال، این میم کوین 192 درصد افزایش یافته است. خالق میم کوین توربو نیز معقتد است که موفقیت توکن را می توان به ماهیت غیرمتمرکز آن نسبت داد. در سایت رسمی پروژه Mankind اشاره کرد که این توکن به دلیل عدم مشارکت او در مدیریت آن محبوب شد. در اینجا لازم به ذکر است که یکی از مهمترین کاربرداهای هوش مصنوعی در دنیای کریپتو، کاربرد هوش مصنوعی در بلاک چین است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد میم کوین Turbo برای شما ارائه کنیم و به بررسی رشد میم کوین ایجاد شده با ChatGPT بپردازیم. همانطور که گفته شد، میم کوین توربو یکی از میم کوین هایی است که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده است. این میم کوین اخیرا رشد چشمگیری را تجربه کرده است. شما می توانید با خرید و فروش میم کوین Turbo سود زیادی به دست آورید.

لینک مقاله: coinmarketcap

 

نظرات کاربران در مورد آیا میتوان به پیشنهادات ارز دیجیتال ChatGPT اعتماد کرد؟
سوال امنیتی :9+87 = ?