بلک راک به عنوان بزرگترین ETF بیت کوین از GBTC پیشی گرفت

نوشته شده در : 1403/03/11
بلک راک به عنوان بزرگترین ETF بیت کوین از GBTC پیشی گرفت

جستجو

IBIT بلک راک به عنوان بزرگ ترین ETF بیت کوین دنیا از GBTC پیشی می گیرد. ETF بیت کوین 20 میلیارد دلاری بلک راک در 28 می بیش از 102 میلیون دلار ورودی ثبت کرد، در حالی که ETF گری اسکیل دوباره کاهش یافت. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید وضعیت این ارز را بررسی کنید.
توجه داشته باشید که طبق گزارش ها، صندوق قابل معامله بیت کوین بلک راک از Grayscale Bitcoin به عنوان بزرگترین صندوق قابل معامله در بورس دنیا که قیمت بیت کوین را ردیابی می کند، پیشی گرفته است. تا پایان معاملات در 28 می، iShares Bitcoin Trust بلک راک، معروف به IBIT 102.5 میلیون دلار ورودی ثبت کرد، در حالی که GBTC خروجی 105 میلیون دلاری را ثبت کرد. شما باید تاثیرات مختلف بیت کوین را بررسی کنید.
گزارش شده است که این جریان ورودی ETF بیت کوین بلک راک را به مجموع 288670 بیت کوین رسانده است. بر اسا داده های HODL 15Capital و آپولو بیت کوین ردیاب، علیرغم اینکه در زمان تبدیل آن در ژانویهاز 620 هزار بیت کوین شروع شد، در مقایسه با گری اسکیل که اکنون دارای 287.450 بیت کوین است. گزارش 29 مه بلومبرگ، با استناد به داده های جمع آوری شده خود، می گوید این صندوق تا روز سه شنبه 19.68 میلیارد دلار بیت کوین در اختیار داشت، در حالی که گری اسکیل دارای 19.65 میلیارد دلار بود.
هر دو ETF در یک روز در ژانویه راه اندازی شدند و ETF بلک راک از آن زمان تاکنون سهم بزرگی از ورودی ها را در تمام 11 ETF بیت کوین به خود اختصاص داده است. طبق داده های کوین مارکت کپ، بیت کوین در روز 1.1 درصد افزایش یافته است و قیمت فعلی آن 68500 دلار است.
پرونده های نظارتی اخیر نشان می دهد که درآمد وجوه متمرکز بر اوراق قرضه بلک راک در سه ماهه اول سهام صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین را خریداری کرده است. صندوق فرصت های درآمد استراتژیک بلک راک به ارزش 3.56 میلیون دلار از iShares خریداری کرد.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/blackrock-ibit-overtakes-gbtc-largest-bitcoin-etf

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد بلک راک به عنوان بزرگترین ETF بیت کوین از GBTC پیشی گرفت
سوال امنیتی :8+71 = ?