بررسی تراکنش سنگین کیف پول های Mt.Gox

نوشته شده در : 1403/05/11

جستجو

طبق گزارش های منتشر شده، کیف پول های Mt.Gox بیش از 7 میلیارد دلار بیت کوین به کیف پول های ناشناس انتقال دادند که این خبر باعث ریزش 2 درصدی قیمت بیت کوین شد! قیمت بیت کوین تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. زمانی که مقدار زیادی بیت کوین جابجا می شود، قیمت این ارز با نوسانات زیادی روبرو می شود. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید عرضه و تقاضای این ارز را بررسی کنید.
ارز بیت کوین یکی از دارایی های نوظهوری است که نوسانات زیادی دارد و شما می توانید با انجام معاملات متعدد، سود زیادی از افزایش و کاهش قیمت بیت کوین به دست آورید. اخیرا کیف پول های Mt.Gox تراکنش های بزرگی انجام داده اند که شما باید این تراکنش ها را بررسی کنید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تغییرات قیمت بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی انتقال بیش از 7 میلیارد دلار بیت کوین به کیف پول های ناشناس توسط کیف پول های Mt.Gox و تاثیر آن بر صرافی ارزدیجیتال بپردازیم.

چرا قیمت بیت کوین نوسان دارد؟

به طور کلی، بازار رمز ارزها مستعد نوسانات بزرگی است. از زمان شروع به کار، ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین شاهد نوسانات شدید قیمتی بودند که معمولا در عرض چند دقیقه انجام می شود. این مسئله باعث شده تا معامله گران و تریدرهای زیادی گیج شوند و ندانند که این نوسانات از کجا و چگونه سرچشمه می گیرند.
عرضه و تقاضا یکی از دلایل نوسانات ارز بیت کوین است. افزایش تعداد کسانی که به دنبال خرید رمز ارزها مانند بیت کوین هستند، قیمت آن را افزایش می دهد. همچنین جابجایی ارز بیت کوین توسط سرمایه گذاران بزرگ نیز تاثیر زیادی روی عرضه و تقاضا می گذارد و در نهایت قیمت بیت کوین با نوساناتی روبرو می شود. اخیرا یکی از بزرگ ترین پلتفرم های فعال در حوزه کریپتو یعنی Mt.Gox و کیف پول ارز دیجیتال آن مقدار زیادی بیت کوین را به کیف پول های دیگری منتقل کرده است که نگرانی هایی در خصوص فروش بیت کوین به وجود آورده و این مسئله باعث شده تا قیمت بیت کوین بیش از 2 درصد ریزش کند. بعد از اینکه با مزایا و معایب بیت کوین آشنا شدید، می توانید بهترین تصمیم را در خصوص خرید این ارز بگیرید.

Mt.Gox مقدار زیادی بیت کوین را به کیف پول های ناشناس منتقل کرد!

توجه داشته باشد که میلیاردها بیت کوین(BTC) متعلق به صرافی سقوط کرده Mt.Gox به یک کیف پول ناشناس منتقل شده است. در 28 می بعد از اینکه کیف پول هایی که به عنوان ولت های متعلق به صرافی ورشکست شده Mt.Gox بودند، 107547 بیت کوین به ارزش تقریبی 7.3 میلیارد دلار را به یک کیف پول ناشناس منتقل کردند. با تراکنش های بیشتری که هر ساعت انجام می شد، قیمت بیت کوین 2 درصد کاهش یافت.
این حرکت قبل از برنامه صرافی منحل شده برای برگرداندن دارایی های بیت کوین به طلبکاران قبل از اکتبر است. ردیابی بلاک چین حساب Whale Alert این حرکت را در 28 می در X به اشتراک گذاشت و به شش تراکنش زنجیره ای بیت کوین در عرض چند ساعت اشاره کرد. تمام تراکنش ها به یک آدرس بدون برچسب اشاره داشتند که دارای 107547 بیت کوین است. طبق گزارش کوین مارکت کپ، بیت کوین بعد از این حرکت تقریبا 2 درصد کاهش یافت و از 69300 دلار به 67800 دلار رسید. سوالی که اخیرا در بازار ارز دیجیتال مطرح است این است که آیا ETF اتریوم می تواند برای بیت کوین مفید باشد؟ در اینجا لازم به ذکر است که یکی از اولین قدم ها برای معاملات ارز دیجیتال آموزش ساخت کیف پول ارز دیجیتال است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تغییرات قیمت بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی انتقال بیش از 7 میلیارد دلار بیت کوین به کیف پول های ناشناس توسط کیف پول های Mt.Gox بپردازیم. همانطور که گفته شد، کیف پول های متعلق به صرافی ورشکست شده Mt.Gox تقریبا 7.3 میلیارد دلار ارز بیت کوین را به یک کیف پول ناشناس انتقال دادند که این جابجایی در 6 تراکنش خلاصه شد. قیمت ارز بیت کوین بعد از این جابجایی تقریبا بیش از 2 درصد کاهش یافت.

لینک مقاله: theblock

 

نظرات کاربران در مورد بررسی تراکنش سنگین کیف پول های Mt.Gox
سوال امنیتی :5+92 = ?