دونالد ترامپ می پرسد آیا بیت کوین می تواند مشکل بدهی ملی را رفع کند؟

نوشته شده در : 1403/03/10
دونالد ترامپ می پرسد آیا بیت کوین می تواند مشکل بدهی ملی را رفع کند؟

جستجو

دونالد ترامپ می پرسد آیا بیت کوین می تواند به حل مشکل بدهی ملی ایالات متحده کمک کند؟! بدهی ملی ایالات متحده که در حال حاضر به رقم قابل توجه 34.77 تریلیون دلار می رسد، به یک نگرانی بزرگ برای این کشور تبدیل شده است. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید اخبار مربوط به این ارز را دنبال کنید.
توجه داشته باشید که در این زمینه، دونالد ترامپ با مدیر عامل مجله بیت کوین مشورت کرده و از خود می پرسد که آیا ارز دیجیتال پیشرو می تواند به آن کمک کند. با بدهی به ازای هر شهروند 103259 دلار و بدهی به ازای هر مالیات دهنده 266952 دلار، وضعیت نگران کننده است. علاوه بر این، نسبت بدهی ملی ایالات متحده به تولید ناخالص داخلی از 34.59 درصد در سال 1980 به 122.27 درصد امروز افزایش یافته است.
فینبولد این داده ها را از usdebtclock.org در 28 می بازیابی کرد. جالب اینجاست که مجله بیت کوین در 28 می در X پستی منتشر کرد و گفته های جانت یلن وزیر خزانه داری ایالات متحده را گزارش کرد. یلن هشدار داد که افزایش نرخ بهره فدرال رزرو کنترل بدهی ملی را سخت تر می کند.
دیوید بیلی، مدیر عامل مجله بیت کوین و دستیار ارزهای دیجیتال کمپین ترامپ، اخیرا یک گفتگوی جذاب را فاش کرده است. در اولین جلسه خود، دونالد ترامپ نامزد ریاست جمهوری پرسید که آیا بیت کوین می تواند برای حل مشکل بدهی ملی استفاده شود یا خیر. بیلی، اگرچه در آن زمان برای بحث در مورد این موضوع آماده نبود، به داشتن برخی ایده ها اشاره کرد. شما با دانستن مزایا و معایب بیت کوین می تواند بهترین تصمیم را برای خرید و فروش این ارز بگیرید.
کالین وو علاقه دونالد ترامپ به بیت کوین را به عنوان ابزاری برای حل بدهی ملی ایالات متحده در 28 می گزارش داد. این افشاگری در حالی صورت می گیرد که بیلی و تیمش به کمپین ترامپ توصیه کرده اند تا یک دستور کار دوستدار بیت کوین ایجاد کنند. آنها حتی یک فرمان اجرایی متمرکز بر ارزهای دیجیتال ارائه کرده اند که ترامپ در اولین روز بازگشت به قدرت خود آن را امضا خواهد کرد.
ترامپ که قبلا نسبت به ارز بیت کوین ابراز منفی می کرد، از آن زمان موضع خودش را تغییر داد و اظهار داشت که دولت فرضی اینده او از ارز دیجیتال استقبال خواهد کرد. در یک گزارش بیت کوین نیوز بیلی بر مزایایی که یک دولت دوستدار ارز دیجیتال برای صنعت ایالات متحده به ارمغان می آورد، تاکید کرد.

لینک خبر: https://finbold.com/donald-trump-asks-if-bitcoin-can-help-solve-the-u-s-national-debt-problem/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد دونالد ترامپ می پرسد آیا بیت کوین می تواند مشکل بدهی ملی را رفع کند؟
سوال امنیتی :6+49 = ?