آیا سولانا آماده صعود است یا سقوط؟

نوشته شده در : 1403/03/09
آیا سولانا آماده صعود است یا سقوط؟

جستجو

سولانا(SOL) در حال آماده شدن برای صعود یا ریزش قیمت است؟ تحلیلگران آینده ارز سولانا را پیش بینی می کنند. اگر قصد خرید بیت کوین یا سایر رمز ارزها را دارید، اول باید وضعیت ارزهای مورد نظر خودتان را تجزیه و تحلیل کرده و قیمت آن را پیش بینی کنید.
توجه داشته باشید که بعد از پامپ اخیر بازار، سولانا یک منطقه حمایتی مهم را بازیابی کرد. در نتیجه، تحلیلگران در مورد اینکه آیا آلت کوین آماده صعود به بالاترین سطح جدید تاریخ است یا در شرف سقوط است، بحث کرده اند. بعد از بازیابی منطقه حمایتی 160 دلاری بیش از یک هفته پیش، سولانا به ارتفاعاتی رسید که از ابتدای آوریل مشاهده نشده بود. سولانا به سطح مقاومت 190 دلار نزدیک شد، ولی نتوانست از آن بالاتر رود.
در عوض، قیمت توکن بین 180 تا 170 دلار در نوسان بود تا اینکه در آخر هفته به منطقه پشتیبانی 160 دلاری بازگشت. با وجود عملکرد ضعیف در مقایسه با بیت کوین و اتریوم، این توکن در یک معیار کلیدی در این چرخه به یک ATH جدید رسید. در ماه مارس، ارزش بازار سولانا از ATH قبلی خود فراتر رفت و به ارزش بازار 93 میلیارد دلار رسید. شما باید تاثیرات مختلف بیت کوین را بررسی کنید.
پامپ هفته گذشته شاهد افزایش بیش از 56 درصدی سولانا نسبت به قیمت خود در 1 مه بود که ارزش بازار آن را بالاتر از ATH 2021 خود به سطوحی شبیه ATH ماه مارس رساند. با این حال، برخی از تحلیلگران ارزهای دیجیتال احتمال یک فروپاشی در آینده را برای ارز سولانا می بینند. بلانتز، تحلیلگر ارز دیجیتال ویدیویی را به نمودار کلان سولانا ارسال کرد. طبق این پست، تحلیلگر معقتد است که سولانا تمام شده است و احتمالا زمان آن رسیده که اتریوم به عقب بیفتد که احتمالا آخرین مرحله از بازار صعودی خواهد بود.
این تحلیلگر نمودار کلان را نشانه های نگران کننده ای می داند که نشان می دهد نشانه احتمالا در بالای صفحه قرار گرفته است. طبق نمودار بلانتز، سولانا(SOL) در ماه مارس یک صعود پنج طرفه به بالاترین چرخه خود یعنی 210 دلار داشت. علیرغم عدم ایجاد قیمت اتریوم به دلیل تورم، تحلیلگران ارزش بازار سولانا ATH را به عنوان یک عامل کلیدی برجسته کردند.

لینک خبر:  https://www.newsbtc.com/news/is-solana-preparing-for-liftoff-or-meltdown-analysts-forecast-sols-future/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد آیا سولانا آماده صعود است یا سقوط؟
سوال امنیتی :6+35 = ?