رپیل در معرض خطر؛ آیا XRP حمایت خودش را از دست خواهد داد؟

نوشته شده در : 1403/03/09
رپیل در معرض خطر؛ آیا XRP حمایت خودش را از دست خواهد داد؟

جستجو

قیمت ریپل(XRP) در معرض خطر؛ ممکن است ریپل مهم ترین حمایت خودش را از دست بدهد. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، بهتر است تا وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را تشخیص داده تا معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که قیمت ریپل به زیر منطقه پشتیبانی 0.53 دلار کاهش می یابد. اکنون در حال آزمایش حمایت کلیدی با قیمت 0.52 دلار است و همچنان در معرض خطرات منفی بیشتر است. ریپل در تلاش برای به دست آوردن شتاب صعودی بالای منطقه مقاومت 0.53 دلار است. قیمت اکنون زیر 0.53 دلار و میانگین متحرک ساده 100 ساعته معامله می شود. اگر با مزایا و معایب بیت کوین آشنا شوید، می توانید بهترین تصمیم را برای خرید و فروش این ارز بگیرید.
در نمودار ساعتی جفت XRP/USD یک خط روند نزولی متصل با مقاومت نزدیک به 0.52 دلار شکل می گیرد. این جفت می تواند افزایش جدیدی را شروع کند، مگر اینکه خرس ها قیمت را به زیر 0.52 دلار کاهش دهند. در دو جلسه گذشته، قیمت ریپل شاهد حرکت نزولی به زیر منطقه 0.532 دلار مانند بیت کوین و اتریوم بود. قبل از ظهور گاوها، قیمت به زیر منطقه حمایت 0.525 دلار کاهش یافت.
قیمت پایین در 0.52 دلار تشکیل شد و قیمت اکنون در حال تثبیت ضرر است. این تلاش برای بهبودی بالاتر از سطح 23.6 درصد فیب اصلاحی حرکت نزولی از 0.54 دلار به سمت پایین 0.52 دلار انجام داد. با این حال، خرس ها در نزدیکی منطقه 0.53 دلار فعال هستند. همچنین یک خط روند نزولی متصل با مقاومت نزدیک به 0.52 دلار در نمودار ساعتی جفت XRP/USD شکل می گیرد. قیمت اکنون زیر 0.53 دلار و میانگین متحرک ساده 100 ساعته معامله می شود. مقاومت فوری نزدیک به سطح 0.526 دلار است. اگر ارز دیجیتال ریپل بتواند از این مقاومت عبور کند، می تواند به رشد قیمتی خود ادامه داده و به سطوح بالاتری برسد.

لینک خبر: https://www.newsbtc.com/analysis/xrp/xrp-price-risk-0-5220/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد رپیل در معرض خطر؛ آیا XRP حمایت خودش را از دست خواهد داد؟
سوال امنیتی :9+47 = ?