اتریوم Grayscale در ماه اول می تواند روزانه 110 میلیون دلار کاهش یابد

نوشته شده در : 1403/03/08
اتریوم Grayscale در ماه اول می تواند روزانه 110 میلیون دلار کاهش یابد

جستجو

اتریوم Grayscale در ماه اول می می تواند روزانه 110 میلیون دلار ریزش کند. اگر ETF اسپات گری اسکیل همان مسیر بیت کوین خودش را دنبال کند، ممکن است فشار کوتاه مدتی بر قیمت ارز اتریوم وارد شود. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید اخبار مهم بازار را دنبال کرده و از هرگونه نوسان احتمالی در قیمت بیت کوین مطلع شوید.
صندوق ETF اتریوم اگر از الگوی مشابهی با بیت کوین تراست در ماه اول پیروی کند، می تواند به طور متوسط 110 میلیون دلار در روز کاهش یابد. تحلیلگران Kaiko در ماه مه نوشتند که گری اسکیل بیت کوین تراست در 11 ژانویه از یک صندوق سرمایه گذاری بسته به یک ETF تبدیل شد که شاهد خروج 23 درصد از دارایی های تحت مدیریت خود در زمان راه اندازی در ماه اول بود که در مجموع 6.5 میلیارد دلار بود.
توجه داشته باشید که ETHE دارای یک AUM 11 میلیارد دلاری است. به گفته کایکو، اگر میزان خروجی مشابهی مانند GBTC داشته باشد، این مبلغ به 110 میلیون دلار از میانگین خروجی روزانه یا 30 درصد از میانگین حجم روزانه اتریوم در کوین بیس خواهد رسید. در سه ماه گذشته، ETHE شرکت گری اسکیل با 26 درصد تخفیف نسبت به ارزش خالص دارایی خود معامله شد. بهتر است با مزایا و معایب بیت کوین آشنا شوید.
محققان کایکو خاطرنشان کردند که زمانی که به یک ETF نقدی تبدیل می شود، معقولانه است که انتظار خروج یا بازخرید را داشته باشیم، چون این تخفیف کاهش می یابد. تخفیف GBTC به NAV بعد از تبدیل به ETF به شدت کاهش یافت. قبل از تبدیل آن تا 17 درصد تخفیف معامله می شد، ولی با گذشت زمان کاهش یافته است و به بسیاری از دارندگان این امکان را می دهد تا با همان قیمتی که داشتند یا بهتر از GBTC خارج شوند.
با توجه به YCharts اکنون با 0.03 درصد تخفیف برای 24 می، سطحی که از آن زمان تاکنون در اطراف معلق بوده است. تخفیف ETHE در حال حاضر از زمانی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار تصمیم اولیه برای شناسایی ETFهای اتر را در 23 می داد، کاهش یافته است.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/grayscale-ethereum-etf-millions-daily-outflow-kaiko

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد اتریوم Grayscale در ماه اول می تواند روزانه 110 میلیون دلار کاهش یابد
سوال امنیتی :5+51 = ?