تحلیلگران احتمال شکست صعودی را برای بیت کوین پیش بینی می کنند

نوشته شده در : 1403/03/08
تحلیلگران احتمال شکست صعودی را برای بیت کوین پیش بینی می کنند

جستجو

حرکت بزرگ بعدی برای بیت کوین؛ تحلیلگران احتمال شکست را در 71500 دلار پیش بینی می کنند. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، اول باید وضعیت این ارز را تحلیل کرده و سطوح حمایتی و مقاومتی آن را تشخیص دهید تا بتوانید یک استراتژی سودآوری داشته باشید.
توجه داشته باشید که ارز بیت کوین(BTC) محبوب ترین ارز رمزنگاری شده دنیا، به نظر می رسد برای یک حرکت بزرگ آماده است، ولی مسیر آن همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد. تحلیلگران در مورد اینکه آیا یک شکست صعودی یا یک دوره تثبیت طولانی در پیش  است، اختلاف نظر دارند. شما باید تاثیرات مختلف بیت کوین را بررسی کنید.
چک میت، تحلیلگر معروف ارز دیجیتال جرقه خوش بینی را با نظریه گاو سرخوش خود برانگیخت. به گفته Checkmate افزایش به بالاترین حد تاریخ می تواند نشان دهنده تغییری مهم در احساسات بازار باشد. این نوع فاز صعودی نشان دهنده شتاب قابل توجهی در حرکت صعودی است که به طور بالقوه منجر به افزایش شدید قیمت می شود. تئوری Checkmate وابسته به نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی است، معیاری که ارزش بازار فعلی بیت کوین را با کل ارزش پرداخت شده برای به دست آوردن تمام بیت کوین های در گردش مقایسه می کند.
از نظر تاریخی، زمانی که نسبت MVRV از یک انحراف استاندارد از میانگین خود بالاتر می رود، معمولا قبل از تغییر به فاز گاو سرخوش بوده است. با این حال، Checkmate هشدار می دهد که بیت کوین همیشه در اولین تلاش از اسکریپت پیروی نمی کند. بازار معمولا رفتار محتاطانه ای از خود نشان می دهد، به طوری که بیت کوین به طور بالقوه سعی می کند این سطح کلیدی MVRV را چندین بار قبل از شکست قاطع شکست دهد.
دوره اخیر ادغام بیت کوین بعد از افزایش قیمت ارز دیجیتال آلفا به 71900 دلار رسید. در حالی که یک عقب نشینی خفیف رخ داده است، بیت کوین همچنان به راحتی در نزدیکی سطح 70 هزار دلار معامله می شود، با حجم معاملات روزانه سالم، این حرکت قیمت نشان دهنده توقف احتمالی قبل از حرکت مهم بعدی است و لحظه فعلی را به یک بازی انتظار پرتنش برای تریدرها تبدیل می کند.

لینک خبر: https://www.newsbtc.com/news/next-big-move-for-bitcoin-analysts-predict-a-potential-breakout-at-71500/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد تحلیلگران احتمال شکست صعودی را برای بیت کوین پیش بینی می کنند
سوال امنیتی :9+31 = ?