به گفته یک تحلیلگر بازار مالی دلار پرمعامله ترین ارز دیجیتال است

نوشته شده در : 1403/03/07
به گفته یک تحلیلگر بازار مالی دلار پرمعامله ترین ارز دیجیتال است

جستجو

یکی از تحلیلگران بازار مالی می گوید که دلار پرمعامله ترین ارز دیجیتال در دنیاست. به گفته یک تحلیلگر ارشد کالا، نوسانات بیت کوین آن را پشت سر طلا و دلار آمریکا در برخی دیدگاه های سرمایه گذاری قرار می دهد. در همین حال، بیت کوین ممکن است در طول رکود شدیدتر از بازار سهام سقوط کند. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کنید.
مایک مک گلون، تحلیلگر ارشد کالا برای بلومبرگ این هفته در پنلی در Bitcoinday Miami درباره نوسانات بازار صحبت کرد. در آن مناسبت مک گلون نشان داد که چگونه استیبل کوین دلاری تتر دو برابر بیت کوین در یک روز معمول معامله می شود.
توجه داشته باشید که تحلیلگر ارشد درباره بیت کوین به عنوان یک کالا پرچین که شرکت ها در معرض آن قرار خواهند گرفت، مشتاق است. با این حال، او همچنین درباره سایر ویژگی های ارز دیجیتال پیشرو، از جمله مزیت های رقابتی آن در برابر سایر کالاها و ارزها تردید دارد. مایک مک گلون نقش مخالفی را در پنل موضوعی بازی کرد و نگرانی هایی را در مورد بیت کوین به عنوان یک دارایی سرمایه گذاری برانگیخت. شما باید تاثیرات مختلف بیت کوین روی سایر دارایی های مالی را بررسی کنید.
او اشاره کرد که ناشران استیبل کوین از تثبیت دلار آمریکا با اوراق خزانه حمایت می کنند که نشان دهنده ترجیح کم نوسان است. علاوه بر این، این کارشناس کالا طلا را به عنوان گزینه خوبی برای بانک های مرکزی که سعی می کنند از اوراق خزانه خود محافظت کنند، تاکید کرد. برای نشان دادن این ادعاها، مایک مک گلون توضیح داد که سهام در بحبوحه رکود مورد انتظار در برابر شاخص های مالی کلیدی در شرف سقوط هستند، ولی بیت کوین آسیب بیشتری خواهد دید.
فینبولد داده هایی را از Santiment در مورد ادعای مایک مک گلون در مورد دلار به عنوان ارز دیجیتال پرمعامله و ارتباط آن با حجم معاملات بیت کوین بازیابی کرد. تا زمان نوشتن این مقاله، حجم معاملات USDT 41.76 میلیارد دلار بود، در حالی که بیت کوین 14.59 میلیارد دلار حجم معامله داشت. این نسبت 2.86 از حجم معاملات دلار آمریکا تتر در برابر بیت کوین را ایجاد می کند.

لینک خبر: https://finbold.com/dollar-is-the-most-widely-traded-crypto-dunks-senior-commodity-analyst/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد به گفته یک تحلیلگر بازار مالی دلار پرمعامله ترین ارز دیجیتال است
سوال امنیتی :6+63 = ?