چرا گری جنسلر به ETFهای اتریوم رای نداد؟

نوشته شده در : 1403/05/11

جستجو

ETFهای اسپات اتریوم تایید شدند، ولی گری جنسلر به آنها رای نداد! ETF اتریوم صندوق قابل معامله ای است که شما می توانید سهام اتریوم را در بازار بورس آمریکا خرید و فروش کرده و از این طریق درآمد زیادی به دست آورید. تایید شدن ETFهای اتریوم قیمت این ارز را بالا می برد و ممکن است رغبت برای خرید اتریوم بالا رود. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، اول باید اخبار مهم بازار را دنبال کرده و وضعیت این ارز را تحلیل کنید.
اخیرا اولین صندوق های ETF اتریوم به تصویب کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا رسید و به نقطه عطفی در تاریخ رمز ارزها تبدیل شد. بعد از این تایید تاریخی حالا ETFهای اتریوم به موضوع داغ جوامع کریپتویی تبدیل شده و سرمایه گذاران را نسبت به تایید آن در آینده ای نزدیک امیدوار کرده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ETF اتریوم برای شما ارائه کنیم و به بررسی رای ندادن گری جنسلر به ETF اسپات اتریوم بپردازیم.

آشنایی با ETF اتریوم

احتمالا این سوال را از خودتان پرسیده باشید که ETF اتریوم چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که ETF اسپات اتریوم یکی از بهترین ابزارهای نوین برای سرمایه گذاری در ارز اتریوم است. این صندوق ها به سرمایه گذاران کمک می کند تا بدون نیاز به خرید و مالکیت مستقیم ارز اتریوم در جریان روند قیمت اتریوم قرار بگیرند. برخلاف خرید مستقیم ارز دیجیتال اتریوم از صرافی های متمرکز یا غیرمتمرکز، این ETFها را می توان در بورس آمریکا معامله کرد و درگیر کارهای پیچیده و سخت نگهداری ارز دیجیتال نشد.
جالب است بدانید، ETF اتریوم به عنوان سبدی از اوراق بهادار محسوب می شود که تغییرات قیمت ارز اتریوم را نشان می دهد و مانند یک سهم در بازار بورس عمل می کند. این ETF را می توان خیلی راحت از طریق کارگزاری های آنلاین خرید و فروش کرد. به این ترتیب، سرمایه گذاران می توانند بدون نیاز به دانش مدیریت کیف پول دیجیتال یا طی کردن مراحل خرید و فروش از صرافی ها به معامله اتریوم اقدام کنند. شما باید تاثیرات مختلف بیت کوین بر بازار ارزهای دیجیتال را بررسی کنید.

ETF اسپات اتریوم تایید شد، ولی گری جنسلر به آن رای نداد!

توجه داشته باشید که برخلاف ETFهای بیت کوین که از طریق رای گیری توسط یک کمیته 5 نفره از جمله رئیس کمیسیون SEC، گری جنسلر تایید شد، ETFهای اسپات اتریوم توسط بخش تجارت و بازار SEC تایید شد. کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده صندوق های نقدی قابل معامله در بورس اتریوم را در 23 می تصویب کرد، ولی روند تایید کمی با تایید ETFهای بیت کوین در ژانویه متفاوت بود.
در حالی که بسیاری از جامعه ارزهای دیجیتال در مورد تفاوت در روند تایید دو ETF کریپتو کنجکاو بودند، جیمز سیفارت تحلیلگر ETF بلومبرگ گفت که این طبیعی است. او گفت که کارها معمولا برای بسیاری از تصویب ها به یک شکل انجام می شوند و اگر کمیسیون SEC به رای رسمی نیاز داشته باشد، خیلی خوب بود که ببینیم خطوط سیاسی کجا کشیده شده است. با این حال، به نظر می رسد که همه با تحلیل سیفارت قانع نشده اند. یکی از کاربران در X تاکید کرد که یک کمیسیونر می تواند تصمیم را ظرف 10 روز آینده به چالش بکشد و دلیل اصلی اختیارات تفویض شده پنهان کردن آرا است. یکی از مباحث جنجالی احیر در مورد اتریوم بررسی تاثیر جریان ETF بر قیمت اتریوم است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ETF اتریوم برای شما ارائه کنیم و به بررسی رای ندادن گری جنسلر به ETF اسپات اتریوم بپردازیم. همانطور که گفته شد، ETF اتریوم یکی از ابزارهای نوین سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال اتریوم است که اخیرا کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا آن را تایید کرده است. با این حال، گری جنسلر هنوز به ETFهای اسپات اتریوم رای نداده است. این خبر باعث نگرانی برخی از دارندگان اتریوم می شود.

لینک مقاله: bitcoin

 

نظرات کاربران در مورد چرا گری جنسلر به ETFهای اتریوم رای نداد؟
سوال امنیتی :7+45 = ?