وایت پیپرهای بیت کوین به سایت Bitcoin.org بازگشتند

نوشته شده در : 1403/03/06
وایت پیپرهای بیت کوین به سایت Bitcoin.org بازگشتند

جستجو

طبق گزارش های منتشر شده، وایت پیپر بیت کوین به سایت Bitcoin.org بازگشت. به دلیل محدودیت های قانونی، کاربران مستقر در بریتانیا همچنان دسترسی محدودی به وایت پیپر بیت کوی در این سایت دارند. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کنید.
توجه داشته باشید که وایت پیپر بیت کوین بعد از تلاش ناموفق دادگاه کریگ رایت برای اثبات اینکه ساتوشی ناکاموتو، خالق مستعار پروتکل است، دوباره در سایت Bitcoin.org بارگذاری شد. Hennadii Stepanov نگهدارنده سایت Bitcoin.org با به اشتراک گذاشتن پیوندی به PDF روی پلتفرم X بازگشت وایت پیپر بیت کوین را اعلام کرد. به دلیل محدودیت های قانونی، Bitcoin.org مجبور شد دسترسی به وایت پیپر بیت کوین را برای کاربران مستقر در بریتانیا محدود کند.
در عوض، نقل قولی تکان دهنده از ساتوشی ناکاموتو را به نمایش گذاشت. در سال 2021، رایت با موفقیت از کبرا، گروه ناشناس که سایت را اداره می کند، به دلیل نقض حق چاپ شکایت کرد و به سایت دستور داده شد تا فایل PDF را حذف کند. بعد از اینکه مالک مستعار وب سایت، کبرا تصمیم به دفاع نکرد، رایت به طور پیش فرض برنده شد. این باعث شد تا کبرا 35 هزار پوند از هزینه های قانونی رایت بپردازد. شما باید با مزایا و معایب بیت کوین آشنا شوید.
رایت برای ثبت حق چاپ در ایالات متحده برای وایت پیپر بیت کوین در سال 2019 ثبت نام کرد. در سال 2023، رایت از 13 توسعه دهنده Bitcoin Core و گروهی از شرکت ها، از جمله Blockstream، کوین بیس و Block به دلیل نقض حق نسخه برداری مربوط به وایت پیپر بیت کوین، فرمت فایل آن و حقوق پایگاه داده برای بلاک چین بیت کوین شکایت کرد.
صندوق دفاعی حقوقی بیت کوین پاسخ داد و روند شکایت های غیرقانونی علیه مشارکت کنندگان برجسته بیت کوین را برجسته کرد. به گفته صندوق دفاع، این دعاوی به دلیل زمان، استرس، هزینه ها و خطرات قانونی مرتبط، از توسعه و پیشرفت جلوگیری می شود.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/bitcoin-whitepaper-returns-to-bitcoin-org-after-craig-wrights-copyright-claim-debunked

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد وایت پیپرهای بیت کوین به سایت Bitcoin.org بازگشتند
سوال امنیتی :1+38 = ?