چرا تاییدیه های ETF اتریوم به موضع مهم سیاسی تبدیل شد؟

نوشته شده در : 1403/03/03

جستجو

طبق بررسی های انجام شده، تاییدیه های ETF اتریوم به موضوع مهم سیاسی تبدیل شده است! ETF اتریوم نوعی صندوق قابل معامله در بورس آمریکاست که تایید شدن آن تاثیر قابل توجهی روی قیمت اتریوم خواهد گذاشت. اگر قصد خرید ارز دیجیتال اتریوم را دارید، باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کنید.
شاید در نگاه اول فکر کنید که صندوق ETF اتریوم دقیقا مانند صندوق بیت کوین عمل می کند. ولی با توجه به اینکه اتریوم و بیت کوین رفتار متفاوتی نسبت به هم دارند، نمی توانیم انتظار داشته باشیم که صندوق قابل معامله آنها در بازار بورس شرایط مشابهی در معاملات رمز ارزها ایجاد کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد عملکرد ETF اتریوم برای شما ارائه کنیم و به بررسی مسئله مهم تاییدیه های ETF اتریوم بپردازیم.

عملکرد صندوق ETF اتریوم

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که عملکرد صندوق ETF اتریوم چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که عملکرد ETF اتریوم با صندوق ارز بیت کوین متفاوت است. همچنین صندوق ETF اتریوم مزایای زیادی به همراه دارد. یکی از مزایای صندوق اتریوم، سهولت دسترسی برای سرمایه گذاری کاربران است. در معاملات عادی ارز اتریوم شما باید مراحل مختلفی را طی کنید و ابزارهای لازم را تهیه کنید. ولی در معاملات بازار بورس خبری از این موارد نیست و شما خیلی سریع می توانید ارز اتریوم را بخرید. با خرید صندوق ETF اتریوم خبری از کلید خصوصی و کلید عمومی نیست و شما دقیقا مانند یک سهام عادی می توانید آن را در سبد خودتان داشته باشید.
یکی دیگر از مزایای صندوق ETF اتریوم این است که انطباق این صندوق با قوانین نظارتی سنتی و محکم سازمان بورس آمریکا است. در بازار کریپتو خبری از نظارت و قوانین نیست و هیچ شخص یا شرکتی این بازار را نظارت نمی کند. با تصویب ETF اتریوم در بازار بورس نیویورک، عملا امکان انجام معامله روی اتریوم در بازار بورس و تحت تاثیر همین قوانین نظارتی وجود خواهد داشت. اگر با ترفندهای ترید ارزهای دیجیتال آشنا شوید، می توانید معاملات خوبی انجام دهید.

تاییدیه های ETF اتریوم به مسئله سیاسی تبدیل شده است!

توجه داشته باشید که به گفته جوزف لوبین، مدیر عامل Consensys، برنامه های کاربردی در مراحل اولیه برای راه اندازی صندوق های قابل معامله در بورس اتریوم در ایالات متحده به خوبی انجام شده اند. لوبین که به طور انحصاری با کوین تلگراف در DappCon در برلین صحبت می کرد، گفت که چندین برنامه 19b-4 که توسط شرکت هایی مانند بلک راک ثبت شده است، توسط سازمان SEC تایید خواهد شد. با این حال، راه اندازی آنها برای عموم می تواند فرایند طولانی تری باشد.
به گفته لوبین، نمایندگان کمپین ریاست جمهوری دونالد ترامپ نیز بیش از دو ماه است که با شرکت کنندگان در اکوسیستم ارزهای دیجیتال صحبت کرده اند. بنیانگذار اتریوم اضافی کرد که SEC اکنون تحت فشار شدیدی قرار دارد تا با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، موضع بی طرفانه تری اتخاذ کند. Consensys در ماه آوریل اعلام کرد که در حال شروع اقدامات قانونی علیه SEC به دلیل آنچه که لوبین به عنوان یک اقدام داخلی نامشخص برای طبقه بندی مجدد اتر به عنوان یک امنیت توصیف کرده است. لوبین گفت که معاملات با رژیم قبلی SEC به رهبری جی کلیتون سازنده تر بود.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد عملکرد ETF اتریوم برای شما ارائه کنیم و به بررسی مسئله مهم تاییدیه های ETF اتریوم بپردازیم. همانطور که گفته شد، ETF اتریوم یکی از مهم ترین مواردی است که می تواند قیمت اتریوم را تحت تاثیر قرار دهد. تاییدیه های ETF اتریوم می تواند به یک مسئله مهم سیاسی تبدیل شود. شما باید این خبر مهم را زیر نظر بگیرید تا از نوسانات قیمت اتریوم سود زیادی به دست آورید.

لینک مقاله: https://blockworks.co/eth-etf

 

نظرات کاربران در مورد چرا تاییدیه های ETF اتریوم به موضع مهم سیاسی تبدیل شد؟
سوال امنیتی :9+46 = ?