چرا رهبران حزب دموکرات آمریکا با دو لایحه ارز دیجیتال مخالف هستند؟

نوشته شده در : 1403/03/01

جستجو

طبق گزارش های منتشر شده، رهبران حزب دموکرات آمریکا با دو لایحه حمایت از ارزهای دیجیتال مخالف هستند و نمایندگان مجلس به این دو لایحه رای نمی دهند! اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، اول باید وضعیت بازار کریپتو را تجزیه و تحلیل کرده و اخبارهای مهم پیرامون رمز ارزها را مطالعه کنید.
بهتر است بدانید، سال 2022 یکی از سال های مهم برای صنعت رمزارزها بود و اکنون زمینه برای قانون گذاران فراهم شده تا چارچوب و مقرراتی برای این بازار ایجاد کنند. در این حوزه سال ها طول می کشد تا قانون گذاری ها تایید شوند. علاوه بر این، ماهیت مبهم ارزهای دیجیتال و نبود تعریف استاندارد به این چالش ها اضافی می کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد مقررات ارزهای دیجیتال در آمریکا برای شما ارائه کنیم و به بررسی مخالفت رهبران حزب دموکرات آمریکا با دو لایحه ارز دیجیتال بپردازیم.

مقررات ارزهای دیجیتال در آمریکا

احتمالا این سوال را از خودتان پرسیده باشید که وضعیت قانون گذاری رمز ارزها در آمریکا چگونه است؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که به عقیده تعدادی از کارشناسان و تحلیلگران، ایالات متحده آمریکا یکی از طرفداران و حامیان ارزهای دیجیتال است. همچنین تعداد زیادی از فعالیت ارزهای دیجیتال در کشور آمریکا صورت می گیرد. بنابراین، ایالات متحده دلایل مشخصی دارد که برای این وضعیت قانون هایی را وضع کند تا گرفتار مشکلات و بی قانونی نشود.
نکته قابل توجه این است که در ایالات متحده آمریکا برای ارزهای دیجیتال مختلف و نحوه عملکردشان قوانین و مقرراتی وضع می شود. دنیای کریپتو نیز مانند بورس و بسیاری از بازارهای مالی دیگر به اخبار حساس است و با خبرهای مثبت و منفی دچار صعود و سقوط می شود. از این رو، قانون گذاری در ایالات متحده آمریکا برای تحلیلگران و کارشناسان بازار ارز دیجیتال مبهم است. اگر شما ترفندهای ترید ارزهای دیجیتال را به طور کامل یاد بگیرید، می توانید معاملات پرسودی در بازار رمز ارزها انجام دهید.

مخالفت رهبران حزب دموکرات آمریکا با دو لایحه ارز دیجیتال

توجه داشته باشید که دموکرات های مجلس نمانیدگان ایالات متحده مجبور نخواهند شد به دو لایحه طرفدار ارز دیجیتال رای دهند که انتظار می رود در این هفته برای رای گیری طبقه بندی شود. با اینکه از آنها خواسته می شود این کار را انجام دهند. ایمیلی در 20 مه از رهبران حزب دموکرات به اعضای مجلس نمایندگان که توسط Politico به اشتراک گذاشته شد، نشان می دهد که حزب از اعضا خواسته است به قانون نوآوری مالی و فناوری مالی قرن بیست و یکم تحت رهبری جمهوری خواهان و قانون ایالتی ضد نظارت CBDC رای منفی دهند.
در صورت تصویب، هر دو لایحه برای صنعت ارزهای دیجیتال مثبت تلقی می شوند. FIT21 در میان بندهای دیگر، فرایند طبقه بندی ارز دیجیتال یا کالا یا امنیت است و معمولا کنترل نظارتی این بخش را به کمیسیون معاملات آتی کالا واگذار می کند. صنعت کریپتو ایالات متحده و لابی گران از این لایحه حمایت کرده اند و 60 شرکت از مجلس نمایندگان خواسته اند تا در نامه ای در 16 می آن را تصویب کند. از طرف دیگر، قانون CBDC از صدور ارز دیجیتال بانک مرکزی توسط فدرال رزرو جلوگیری می کند. با این حال، این ایمیل خاطرنشان کرد که نمایندگان ماکسین واترز و دیوید اسکات به شدت مخالف FIT21 هستند. در حالی که واترز با قانون CBDC مخالف است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد مقررات ارزهای دیجیتال در آمریکا برای شما ارائه کنیم و به بررسی مخالفت رهبران حزب دموکرات آمریکا با دو لایحه ارز دیجیتال بپردازیم. همانطور که گفته شد، رهبران حزب دموکرات ایالات متحده آمریکا با دو لایحه ارز دیجیتال مخالف هستند و نمایندگان مجلس به هیچ کدام از این دو لایحه رای نمی دهند. آمریکا همچنان به عنوان یکی از کشورهای حامی ارزهای دیجیتال شناخته می شود.
لینک مقاله: https://www.dowjones.com/professional/risk/glossary/cryptocurrency/us-eu-regulation/

 

نظرات کاربران در مورد چرا رهبران حزب دموکرات آمریکا با دو لایحه ارز دیجیتال مخالف هستند؟
سوال امنیتی :3+92 = ?