هوش مصنوعی قیمت بیت کوین را برای آگوست 2024 پیش بینی کرد

نوشته شده در : 1403/03/01
هوش مصنوعی قیمت بیت کوین را برای آگوست 2024 پیش بینی کرد

جستجو

هوش مصنوعی قیمت بیت کوین را برای 1 آگوست 2024 پیش بینی کرد. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید وضعیت رمز ارزها را تجزیه و تحلیل کرده و اخبار مهم بازار را دنبال کنید تا بتوانید از بالا و پایین شدن قیمت رمز ارزها سود زیادی به دست آورید.
بعد از اینکه بیت کوین هفته را با قیمتی سبزتر شروع کرد، قیمت آن 67 هزار دلار بود و بقیه بازار ارزهای دیجیتال را به سمت بالا کشاند، الگوریتم های هوش مصنوعی صعودی و پیشرفت های بیشتر را برای اولین دارایی رمزنگاری در آینده پیش بینی می کنند. در واقع، بیت کوین جایگاه خودش را بالاتر از سطح حمایت کلیدی 66 هزار دلار تثبیت کرده و سپس از مرحله مهم بعدی در 67 هزار دلار پیشی گرفته است که اعتماد و خوش بینی را نه تنها در صنعت ارز دیجیتال بلکه از طریق الگوریتم های پیش بینی هوش مصنوعی پیشرفته ایجاد کرده است.
پیش بینی قیمت بیت کوین
به طور خاص، یکی از این الگوریتم های هوش مصنوعی که از روندهای تاریخی BTC، شاخص های تحلیل تکنیکال، الگوهای نمودار و تحولات مربوطه استفاده می کند، پیش بینی کرده است که بیت کوین می تواند تا اول آگوست 2024 به قیمت 97264 دلار برسد که افزایش 44.89 درصدی را نشان می دهد. اگر می خواهید در بازار رمز ارزها فعالیت کنید، باید با ترفندهای مدیریت ریسک در ترید ارز دیجیتال آشنایی داشته باشید.
در این میان، مدل اخیر هوش مصنوعی Anthropic Claude 3 Opus حتی خوش بینانه تر است و تخمینی برای قیمت بیت کوین ارائه کرده است که نشان می دهد با در نظر گرفتن احساسات بعد از نصف شدن بیت کوین، تا آگوست 2024 بین 105072 تا 167808 دلار معامله خواهد شد. در حال حاضر، بیت کوین با قیمت 67130 دلار در حال تغییر است که نشان دهنده افت 0.11 درصدی در 24 ساعت گذشته است، ولی با این وجود افزایش 6.88 درصدی در هفت روز گذشته و افزایش انباشته 4.93 درصدی در ماه گذشته بر اساس بیشترین آمار.

لینک خبر: https://finbold.com/ai-predicts-bitcoin-price-for-august-1-2024/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد هوش مصنوعی قیمت بیت کوین را برای آگوست 2024 پیش بینی کرد
سوال امنیتی :1+99 = ?