آیا BNB به سطح حمایت مهم خود رسیده است؟

نوشته شده در : 1403/02/31

جستجو

با توجه به تحلیل های انجام شده، ارز دیجیتال BNB به سطح حمایت مهم خود رسیده است! ریپل یکی از ارزهای محبوبی است که اخیرا توجه بسیاری از تریدرها و معامله گران را به سمت خود جلب کرده است. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید وضعیت کلی بازار کریپتو را تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش رمز ارزها را پیدا کنید.
بایننس کوین ارز دیجیتال بزرگ ترین صرافی دنیا یعنی بایننس است که اخیرا توانسته جایگاه خودش را در فهرست 10 ارز دیجیتال برتر بازار کریپتو حفظ کند. از این رو تعداد زیادی از کاربران همواره به خرید و فروش این ارز می پردازند. این ارز نوسانات قیمت زیادی دارد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال BNB را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی رسیدن BNB به سطح حمایت مهم خود بپردازیم.

آینده ارز دیجیتال BNB

بایننس کوین(BNB) به عنوان یکی از پیشروترین ارزهای رمزنگاری شده در حال رشد، طرفداران زیادی دارد که به آینده این ارز دیجیتال اطمینان دارند. BNB می تواند یک سرمایه گذاری سودآور بر اساس داده های قیمت گذشته خود باشد. از زمان راه اندازی ارز دیجیتال BNB، صرافی بایننس از افزایش علاقه سرمایه گذاران به توکن نیز بهره مند شده است. BNB در ابتدای سال 2021 با افزایش قیمت چشمگیری روبرو شد که آن را در نقشه سرمایه گذاران قرار داده است. اگر می خواهید در بازار کریپتو فعالیت کنید، باید ترفندهای ترید ارزهای دیجیتال را بلد باشید.
بر مبنای حرکت قیمت بایننس کوین(BNB) در بالای میانگین متحرک 50 و 200 روزه، روند این ارز دیجیتال در سال 2024 صعودی تشخیص داده شده و این پیش بینی انتظار نوسان قیمت را در بین محدوده 570 و 550 دلار تا سال 2024 را دارد. طبق این پیش بینی و نظرسنجی ارائه شده در آن، نظرات عمده کاربران بر رشد قیمت این ارز دیجیتال بوده و در کنار احساسات صعودی، وضعیت کوتاه مدتی این ارز دیجیتال نیز صعودی، به همراه بازه نوسانات کوچک ذکر شده است.

BNB به سطح حمایت مهم خود رسیده است!

توجه داشته باشید که قیمت بایننس کوین(BNB) یک اصلاح نزولی را از منطقه 585 دلار شروع کرد. قیمت باید بالای 570 دلار باقی بماند تا در کوتاه مدت یک افزایش جدیدی شروع شود. قیمت BNB بعد از اینکه نتوانست منطقه مقاومتی 585 دلاری را پاک کند، کاهش جدیدی را شروع کرد. قیمت اکنون زیر 580 دلار و میانگین متحرک 100 ساده معامله می شود. یک خط روند صعودی کلیدی با پشتیبانی نزدیک به 570 دلار در نمودار ساعتی جفت BNB/USD در حال شکل گیری است. اگر قیمت BNB بالاتر از حمایت 570 دلاری باقی بماند، این جفت می تواند افزایش جدیدی را شروع کند.
بعد از افزایش مناسب، قیمت BNB نزدیک به مقاومت 585 دلاری با مشکل روبرو شد. در نتیجه، یک واکنش نزولی زیر سطح حمایت 580 دلاری مانند اتریوم و بیت کوین وجود داشت. قیمت به زیر پشتیبانی 575 دلار و میانگین متحرک 100 ساعته کاهش یافت. تا 571 دلار معامله شد و در حال حاضر در حال تثبیت ضرر است. همچنین یک خط روند صعودی کلیدی با حمایت نزدیک به 570 دلار در نمودار ساعتی جفت BNB/USD شکل می گیرد. همچنین یک حرکت صعودی جزئی در بالای سطح 575 دلار وجود داشت.

جمع بدی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال BNB را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی رسیدن BNB به سطح حمایت مهم خود بپردازیم. همانطور که گفته شد، BNB یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که نوسانات زیادی دارد و شما می توانید با خرید و فروش این ارز سود زیادی به دست آورید. BNB با حمایت ها و مقاومت های مهمی روبرو است. طبق تحلیل های انجام شده، BNB به مهم ترین سطح حمایتی خود رسیده است.

لینک مقاله: https://coincodex.com/crypto/binance-coin/price-prediction/

 

نظرات کاربران در مورد آیا BNB به سطح حمایت مهم خود رسیده است؟
سوال امنیتی :1+71 = ?