واکنش بازار رمز ارزها و سایر بازارهای مالی بر شهادت ابراهیم رئیسی

نوشته شده در : 1403/02/31
واکنش بازار رمز ارزها و سایر بازارهای مالی بر شهادت ابراهیم رئیسی

جستجو

شهادت رئیس جمهور و همراهانش در حادثه سقوط بالگرد؛ همانطور که مطلع هستید، رئیس جمهور ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، حین خدمت و انجام وظیفه برای مردم ایران دچار سانحه شد و به شهادت رسید. این خبر می تواند بازار رمز ارزها و سایر بازارهای مالی را تحت تاثیر قرار دهد. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، اول باید وضعیت کلی بازار کریپتو را بررسی کرده و اخبارهای مهم را دنبال کنید.
توجه داشته باشید که سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در پی حادثه عصر روز یکشنبه سقوط بالگرد در منطقه ورزقان آذربایجان شرقی، دعوت حق را لبیک گفت. سیاستمتداران و چهره های سیاسی به دنبال وقوع این حادثه، پیام هایی را منتشر و شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفتند. اگر می خواهید در بازار کریپتو فعالیت کنید، توصیه می کنیم تا ترفندهای ترید ارزهای دیجیتال را یاد بگیرید.
قیمت دلار آمریکا که صبح یکشنبه را در کانال 56 هزار دلار شروع کرده بود، بعد از اعلام سانجه هوایی برای ابراهیم رئیسی و هیات همراه او، با نوساناتی روبرو شد. روز گذشته روند نرخ معاملات بازار ارز تغییر کرد و افزایشی شد. برخی از تحلیلگران ارزشی که چشم انداز این بازار را کاهشی می دانند، باور دارند که رشد قیمت بازار در روز یکشنبه یک روند اصلاحی است و احتمال ادامه یافتند روند کاهشی بعد از اصلاح قیمت وجود دارد. ولی در طرف دیگر، به عقیده برخی از فعالان بازار، نرخ ارز به کف رسیده و خریداران به مرور در حال بازگشت به بازار هستند.
در سال های گذشته، علاقه ایرانی ها به سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال افزایش یافته و این مسئله که ناشی از تجربیات ناموفق در بورس بود، باعث شد ارزهای دیجیتال برای مردم جذاب شوند. ظاهرا ایرانی ها بازار ارزهای دیجیتال را برابر با بازارهایی مانند بورس می دانند. تا جایی که به اعتقاد کارشناسان پتانسیل درونی این بازار باعث گرایش مردم به آن شد و نه بورس. اخیرا خبرهایی مبنی بر شهادت ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران منتشر می شود که این خبر می تواند بر میزان تقاضای ایرانی ها نسبت به خرید ارز دیجیتال تاثیر بگذارد.

لینک خبر: https://en.irna.ir/news/85482872/Martyred-while-serving-nation-President-Raisi-dies-in-helicopter

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد واکنش بازار رمز ارزها و سایر بازارهای مالی بر شهادت ابراهیم رئیسی
سوال امنیتی :8+70 = ?