مقاومت قدیمی تتر در سال 2024 به حمایت تبدیل شد

نوشته شده در : 1403/02/30
مقاومت قدیمی تتر در سال 2024 به حمایت تبدیل شد

جستجو

ارزش بازار تتر(USDT)، یک میلیارد دلار افزایش یافت. دفعه قبل، به بیت کوین کمک کرد تا به 73 هزار دلار صعود کند. با ادامه رشد سریع ارزش بازار تتر در سال 20204، بیت کوین مقاومت قدیمی خودش را به حمایت تبدیل کرده است. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید وضعیت کلی بازار کریپتو را زیر نظر بگیرید.
توجه داشته باشید که بزرگ ترین استیبل کوین دنیا، یک میلیارد دلار دیگر ضرب کرده است و ارزش بازار خودش را به بالای 110 میلیارد دلار رسانده است که می تواند بیت کوین را تسریع کند. خزانه تتر در 24 ساعت گذشته یک میلیارد دلار USDT استخراج کرده است که مجموع سالانه آن را به 31 میلیارد دلار رسانده است. بر اساس پست 17 می از USDT تازه ضرب شده دلیل بزرگی برای افزایش قیمت بیت کوین از 27 هزار دلار به 73 هزار دلار بود.
تتر همچنین می تواند مستقیما به رالی بیت کوین کمک کند. این شرکت اعلام کرد که 15 درصد از سود خالص خودش را در بیت کوین سرمایه گذاری خواهد کرد تا دارایی های پشتوانه استیبل کوین را متنوع کند. به گفته Bitinfocharts تتر در 31 مارس 8888 بیت کوین به ارزش 618 میلیون دلار خریداری کرد که این ناشر استیبل کوین را به هفتمین دارنده بیت کوین در دنیا تبدیل کرد. اگر با ترفندهای ترید ارزهای دیجیتال آشنایی داشته باشید، می توانید معاملات متعددی انجام داده و سود زیادی به دست آورید.
کیف پول تتر در حال حاضر بیش از 78317 بیت کوین به ارزش بیش از 5.18 میلیارد دلار، یک سال بعد از اعلام برنامه خود برای تنوع بخشیدن به بیت کوین دارد. در همین حال، قیمت بیت کوین هنوز تا حد زیادی به جریان های نهادی به صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین بستگی دارد. طبق گزارش Dune صندوق های ETF بیت کوین ایالات متحده دومین هفته خروجی خالص مثبت خودش را داشتند که تاکنون بیش از 200 میلیون دلار جریان خالص جمع آوری کرده اند.
جریان های نهادی از ETFها بخش قابل توجهی از رالی فعلی بیت کوین به بالاترین رکوردهای جدید در تمام زمان ها بود. تا 15 فوریه، ETFهای بیت کوین تقریبا 75 درصد از سرمایه گذاری جدید در بزرگ ترین ارز دیجیتال دنیا را به خود اختصاص دادند، چون از مرز 50 هزار دلار گذشت.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/tether-1b-usdt-mint-bitcoin-price-73k

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد مقاومت قدیمی تتر در سال 2024 به حمایت تبدیل شد
سوال امنیتی :2+40 = ?