ونزوئلا مزارع استخراج ارز دیجیتال را تعطیل می کند

نوشته شده در : 1403/02/30
ونزوئلا مزارع استخراج ارز دیجیتال را تعطیل می کند

جستجو

ونزوئلا مزارع استخراج ارز دیجیتال را تعطیل می کند. خرید ارز دیجیتال یکی از روش های کسب درآمد در بازار کریپتو است که شما می توانید با این روش سود زیادی از بالا و پایین شدن قیمت رمز ارزها به دست آورید. البته باید آموزش های لازم را فرا بگیرید.
توجه داشته باشید که وزارت برق ونزوئلا اعلام کرد که تمام مزارع استخراج ارز دیجیتال را از شبکه برق ملی قطع خواهد کرد. هدف این اقدام کنترل تقاضای بالای انرژی از این مزارع معدنی و تضمین خدمات قابل اعتماد برای شهروندان است. AlbertoNews یک رسانه محلی این اطلاعیه را در 18 می گزارش داد. اگر می خواهید در بازار کریپتو فعالیت کنید، باید با ترفندهای مدیریت ریسک در ترید ارز دیجیتال آشنا شوید.
این اطلاعیه بعد از توقیف 2 هزار دستگاه استخراج ارز دیجیتال در کشور صورت گرفت. این اقدام بخشی از کمپین جاری دولت برای مبارزه با فساد است. منجر به دستگیری چند نفر از مقامات نهادهای دولتی شد. فساد با نظارت ملی دارایی های رمزنگاری شده. نظارت ملی ارزهای دیجیتال از زمان دستگیری سرپرست جوسلیت رامیرز تحت یک هیئت تجدید ساختار قرار دارد. رامیرز با طارک الایسامی، وزیر سابق نفت و رئیس جمهور سابق پترولئوس د ونزوئلا ارتباط دارد.
در این یادداشت، العیسامی به خیانت، اختلاس، سوء استفاده از نفوذ، پولشویی و انجمن جنایی متهم شد. ونزوئلا از سال 2009 با یک بحران مداوم برق روبرو بوده است که با خاموشی های گسترده در سال 2019 که شهرها را تا هفت روز بدون برق باقی گذاشت، بدتر شد. قطعی برق مکرر بر کیفیت زندگی و فعالیت های اقتصادی کشور تاثیر منفی گذاشته است. بنابراین، رافائل لاکاوا فرماندار ایالت کارابوبو،محدودیت های مزارع استخراج ارزهای دیجیتال را به دلیل مصرف قابل توجه برق آنها تایید کرد.
او از ساکنان خواست تا عملیات استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال را برای جلوگیری از کمبود برق گزارش کنند. همانطور که توسط AlbertoNews گزارش شده است، کارشناسان این بحران را به تعمیر و نگهداری ضعیف و سرمایه گذاری ناکافی در شبکه برق نسبت می دهند. در همین حال، دولت خرابکاری را مقصر می داند و قول داده است شبکه برق تحت کنترل دولت را مدرن کند.

لینک خبر: https://finbold.com/venezuela-to-shut-down-cryptocurrency-mining-farms/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد ونزوئلا مزارع استخراج ارز دیجیتال را تعطیل می کند
سوال امنیتی :2+99 = ?