چرا ترامپ به ارزهای دیجیتال اهمیت می دهد؟

نوشته شده در : 1403/02/28

جستجو

ترامپ به ارزهای دیجیتال اهمیت می دهد! بازار ارزهای دیجیتال یکی از پرنوسان ترین بازارهای سرمایه گذاری است که شما می توانید با خرید ارز دیجیتال و فروش آنها در موقعیت مناسب، درآمد کسب کنید. اخیرا دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا از رمز ارزهایی مانند بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و..... حمایت می کند.
هرچقدر جلوتر می رویم، به روز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نزدیک تر می شویم. دونالد ترامپ نیز در این انتخابات شرکت کرده و می خواهد با حمایت از ارزهای دیجیتال، رای بیشتری را دریافت کند. اخیرا ارزهای دیجیتال نیز از تاثیرپذیری دونالد ترامپ پیروی می کنند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد اظهارات ترامپ درباره بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی اهمیت دادن ترامپ به ارزهای دیجیتال بپردازیم.

اظهارات ترامپ درباره بیت کوین(BTC)

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ترامپ درباره بیت کوین چه اظهاراتی کرده است؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا با اظهارات جدید خود در مورد بیت کوین و سایر رمز ارزها بار دیگر خبرساز شده است. او می گوید که ارز بیت کوین در حال پیدا کردن راه خود است و مطمئن نیست که بخواهد ارزهای دیجیتال را کنار بگذارد. همچنین ترامپ به خرید بعضی از کفش های کتانی مجموعه NFT خود با استفاده از بیت کوین اشاره کرد و گفت که بیت کوین کاربردهای بی شماری دارد.
جالب است بدانید، ترامپ در حمایت قاطعانه از ارز دیجیتال بیت کوین و سایر رمز ارزها، موضع تردیدآمیز قبلی خودش را کنار گذاشت. این چرخش قابل توجه در یک ویدیوی اخیر در میان علاقه مندان و سرمایه گذاران حوزه کریپتو به طور قابل توجهی به اشتراک گذاشته شده است. قیمت بیت کوین بعد از حمایت دونالد ترامپ افزایش یافت. اصلی ترین دلیل حمایت دونالد ترامپ از ارزهای دیجیتال، رای آوردن در انتخابات است. معامله گران و تریدرها انتظار دارند بعد که پیروز شدن دونالد ترامپ در صحنه انتخابات، قیمت بیت کوین و سایر رمز ارزها رشد چشمگیری را تجربه کند. آشنایی با تکنیک های مدیریت زمان و هزینه می تواند به شما در کسب سود کمک کند.

چرا ترامپ به ارزهای دیجیتال اهمیت می دهد؟

توجه داشته باشید که آمریکایی ها در 5 نوامبر برای انتخاب رئیس جمهور بعدی خود به پای صندوق های رای می روند. انتظار می رود که انتخابات آتی در میان افزایش دوقطبی شدن رای دهندگان و به طور کلی مشارکت ناچیز رای دهندگان رقابتی فشرده باشد. با نزدیک شدن روز انتخابات، نامزدهای ریاست جمهوری برای جلب اعتماد مردم رقابت می کنند و وعده های آینده روشن تری را ارائه می دهند. به نظر می رسد دونالد ترامپ، روی ارزهای رمزنگاری شده تمرکز کرده و موضع آتی جویانه تری اتخاذ کرده و آینده خوبی را برای حوزه رمز ارزها در ایالات متحده نشان می دهد.
ترامپ در دوران ریاست جمهوری خود به طور کلی از رمز ارزها انتقاد می کند. او تعدادی از انتقادات رایج از سمت سیاستمداران را مطرح کرد، یعنی اینکه ارز دیجیتال برای مواد مخدر و سایر فعالیت های غیرقانونی مورد استفاده قرار می گیرند. در 8 مه، در طی رویدادی برای دارندگان توکن های NFT او با متهم کردن پرزیدنت جوزف بایدن و رئیس فعلی کمیسیون بورس و اوراق بهادار، گری جنسلر جامعه ارزهای دیجیتال را غافلگیر کرد. شما باید اخبار مهم بازار ارز دیجیتال را دنبال کنید تا از نوسانات احتمالی رمز ارزها سود به دست آورید. سوالی که در این جا مطرح است این است که آیا قیمت بیت کوین می تواند به 70 هزار دلار برسد؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد اظهارات ترامپ درباره بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی اهمیت دادن ترامپ به ارزهای دیجیتال بپردازیم. همانطور که گفته شد، ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در دوره جدید انتخابات شرکت کرده و می خواهد با حمایت از ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین، رای زیادی بیاورد. به همین دلیل، دونالد ترامپ به ارزهای دیجیتال اهمیت زیادی می دهد.

لینک مقاله: https://www.politico.com/news/2024/05/10/trump-crypto-biden-00157051

 

نظرات کاربران در مورد چرا ترامپ به ارزهای دیجیتال اهمیت می دهد؟
سوال امنیتی :4+78 = ?