آیا قیمت بیت کوین می تواند به 70 هزار دلار برسد؟

نوشته شده در : 1403/02/27

جستجو

معامله گران فیوچرز، صعود قیمت بیت کوین را پیش بینی می کنند! بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که تحلیلگران و کارشناسان بازار پیش بینی کردند که بیت کوین به همین زودی می تواند به سطح 70 هزار دلار برسد. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید وضعیت این ارز را بررسی کنید.
بیت کوین(BTC) اولین ارز دیجیتال دنیا با نوسانات قیمتی خود شناخته می شود. بعضی وقت ها در اوج قله ها و بعضی وقت ها در اعماق دره ها این ارز دیجیتال محبوب سرمایه گذاران و تریدرهای بازار کریپتو را به وجد و یا نگرانی می آورد. قیمتبیت کوین مدام بالا و پایین می شود. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بالا و پایین شدن قیمت بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به 70 هزار دلار بپردازیم.

بالا و پایین شدن قیمت بیت کوین(BTC)

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که چرا قیمت بیت کوین مدام بالا و پایین می شود؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که قیمت بیت کوین(BTC) تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد. عرضه و تقاضا نقش مهمی در تغییرات قیمت بیت کوین دارند و درک آنها کلید فهم نوسانات این ارز است. عرضه بیت کوین تعداد کل BTCهای موجود در دنیا است. این تعداد به طور ذاتی محدود به 21 ملیون واحد است.
نهنگ ها و ETFها نیز یکی دیگر از دلایل بالا و پایین شدن قیمت بیت کوین هستند. نهنگ ها به افرادی گفته می شوند که تعداد زیادی بیت کوین در اختیار دارند. این افراد می توانند با خرید و فروش بیت کوین در حجم های بالا، بر قیمت آن تاثیر بگذارند. نقدینگی نیز به سهولت خرید و فروش ارز بیت کوین در هر زمان و بدون تاثیر قابل توجه بر قیمت آن اشاره دارد. شما می توانید با در نظر گرفتن این عوامل، از تغییرات قیمتی بیت کوین سود زیادی به دست آورید. اگر می خواهید در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت کنید، باید تکنیک های مدیریت زمان و هزینه را یاد بگیرید.

احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به 70 هزار دلار

توجه داشته باشید که بیت کوین در 14 می 3.3 درصد کاهش یافت و سطح حمایت 31 هزار دلاری را دوباره آزمایش کرد که به سرعت از آن دفاع شد. مهم تر از آن، ای اصلاح دومین تلاش ناموفق طی یک هفته برای بالا رفتن از 63500 دلار بود. همانطور که توسط معیارهای مشتقات بیت کوین نشان داده شده است، علیرغم عملکرد قیمت کمتر از بهینه، گاوهای بیت کوین مطمئن هستند.
اگرچه روند فعلی قیمت بیت کوین نزولی به نظر می رسد، برخی از تحلیلگران معقتد هستند که هنوز شانس خوبی برای بازبینی قیمت های بالای 70 هزار دلار دارد. معامله گر Cryptotoad از مدت زمانی که سطح حمایت 60500 دلاری باقی مانده است، تحت تاثیر قرار گرفت. با این حال، او ادعا می کند که برای شکستن الگوی نزولی فعلی به بالاترین سطح، احتمالا بسته شدن روزانه بالای 67 هزار دلار نیاز است. اگرچه این تحلیل بهبود احتمالی قیمت را رد نمی کند، ولی به وضوح نشان می دهد که این روند به قیمت های زیر 57 هزار دلار در ماه می اشاره دارد. ناامیدی سرمایه گذاران در 14 مه تا حدی از داده های شاخص قیمت تولیدکننده ایالات متحده در ماه آوریل نشات می گیرد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بالا و پایین شدن قیمت بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به 70 هزار دلار بپردازیم. همانطور که گفته شد، قیمت ارز بیت کوین مدام بالا و پایین می شود. معامله گران فیوچرز صعود قیمت بیت کوین را پیش بینی کرده اند. این معامله گران پیش بینی کردند که بیت کوین می تواند به سطح 70 هزار دلار برسد.

لینک مقاله: https://www.forbes.com/advisor/investing/cryptocurrency/why-is-bitcoin-going-up/

 

نظرات کاربران در مورد آیا قیمت بیت کوین می تواند به 70 هزار دلار برسد؟
سوال امنیتی :5+64 = ?