بیش از 1 میلیون توکن رمزنگاری جدید از آوریل راه اندازی شده است

نوشته شده در : 1403/02/27
بیش از 1 میلیون توکن رمزنگاری جدید از آوریل راه اندازی شده است

جستجو

بیش از 1 میلیون توکن رمزنگاری جدید از آوریل راه اندازی شده است. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید وضعیت کلی رمز ارزها را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش رمز ارزها را تشخیص دهید. با این کار می توانید معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که جامعه ارزهای دیجیتال در ماه گذشته بیش از یک میلیون توکن را در تمام زنجیره ها ایجاد کرد که سولانا و اتریوم در این جنجال توکن های رمزنگاری را رهبری کردند. به گفته مدیر کوین بیس، این اعداد توکن های ایجاد شده در اتریوم را بین سال های 2015 تا 2023 دو برابر کرده است. مدیر کوین بیس، کانر گروگان در X به اشتراک گذاشت که از اول آوریل 2024، 1 میلیون توکن راه اندازی شده است. شما باید تکنیک های مدیریت زمان و هزینه را یاد بگیرید.
توکن های ایجاد شده در شبکه اتریوم 36 درصد از کل تعداد را تشکیل می دهند و 372642 توکن در یک ماه و نیم گذشته راه اندازی شده اند. طبق گزارش Dune Analytics، تقریبا 327553 توکن از کل، در پایگاه بلاک چین لایه دوم راه اندازی شد. این افزایش ظاهرا توسط دیوانگی میم کوین که این چرخه را در بر گرفته است، به پیش رانده شد.
علاوه بر این، اتریوم و آربیتروم شاهد تعداد کمی از توکن های رمزنگاری جدید بودند که به ترتیب 21474 و 19284 توکن جدید راه اندازی شدند. با این حال، سولانا بعد از مشاهده ایجاد 643.227 توکن از اول آوریل تاج را به دست گرفت. از این تعداد، 464.563 میم کوین هستند. علاوه بر این، گروگان تاکید کرد که سولانا روزانه به طور متوسط 20 هزار توکن جدید ثبت می کند.
همانطور که توسط Solana Floor گزارش شده است، در روز دوشنبه بلاک چین در توکن های جدید ایجاد شده با 23 هزار به بالاترین حد خود رسید. این را می توان به پمپ بازاری نسبت داد که با بازگشت تاجر مشهور ارز دیجیتال Roaring Kitty به حرکت در آمد. از زمان بازگشت او به رسانه های اجتماعی، چندین میم کوین جدید ایجاد شده است و برترین ها افزایش یافته اند.

لینک خبر: https://www.newsbtc.com/news/by-the-numbers-over-1-million-new-crypto-tokens-launched-since-april/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد بیش از 1 میلیون توکن رمزنگاری جدید از آوریل راه اندازی شده است
سوال امنیتی :5+62 = ?