چرا مدیر عامل ریپل می گوید ایالات متحده به دنبال تتر است؟

نوشته شده در : 1403/02/26

جستجو

مدیر عامل ریپل(XRP) می گوید که دولت ایالات متحده به دنبال استیبل کوین تتر است! تتر یکی از بزرگ ترین استیبل کوین های موجود در دنیاست که از نظر حجم بازار در رتبه سوم کریپتوکارنسی ها قرار دارد. شما می توانید با کمک ارز تتر نسبت به خرید ارز دیجیتال اقدام کنید.
استیبل کوین تتر(USDT) یکی از پرکاربردترین ارزهای رمزنگاری شده در بازار است. چون انعطاف پذیری بیشتری را برای سرمایه گذاران و تریدرها فراهم می کند و به عنوان جایگزین دلار در بسیاری از صرافی های محبوب مورد استفاده قرار می گیرد. اخیرا کشورهای زیادی از تتر استفاده می کنند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد اهمیت تتر در بازار رمز ارزها برای شما ارائه کنیم و به بررسی دنبال کردن تتر توسط دولت ایالات متحده بپردازیم.

اهمیت تتر در بازار رمز ارزها

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که چرا تتر در بازار رمز ارزها مهم است؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که تتر(USDT) نوعی استیبل کوین متصل به دلار آمریکا است که در دنیای کریپتو جذابیت قابل توجهی دارد. تتر برای ایجاد ثبات در یک بازار پرنوسان ایجاد شده است. این ارز به دلیل توانایی ظاهری خود در حفظ نسبت یک به یک با دلار آمریکا مورد تحسین زیادی قرار گرفت. تاثیر تتر بر بازار ارزهای دیجیتال یکی از موضوعات مهمی است که ارزش بررسی کردن را دارد. اگر می خواهید از طریق خرید و فروش رمز ارزها درآمد کسب کنید، باید تکنیک های مدیریت زمان و هزینه را یاد بگیرید.
جالب است بدانید، دولت ها و کشورها با پیدایش رمز ارزها دست و پنجه نرم می کنند. بنابراین، درک اهمیت تتر در بازار ارزهای دیجیتال به ایجاد چارچوب های نظارتی محکم کمک می کند.  تاثیر اولیه تتر بر بازار کریپتو، توانایی آن در تامین نقدینگی به عنوان یک ابزار انجام مبادلات است. از آنجایی که تتر ارزش پایداری دارد، به تریدرها کمک می کند تا به سرعت ارزهای دیجیتال خودشان را به ارز پایدار تبدیل کنند.

چرا دولت ایالات متحده به دنبال تتر(USDT) است؟

توجه داشته باشید که براد گارلینک هاوس، مدیرعامل ریپل می گوید که دولت ایالات متحده به دنبال استیبل کوین تتر است که می تواند تاثیر قابل توجهی بر بازار ارزهای دیجیتال بگذارد. گارلینگ هاوس در اپیزود 10 مه از پادکست کلاس جهانی گفت که 100 درصد رویداد دیگری در رابطه با ارز دیجیتال مانند سقوط و متعاقب آن کشف کلاهبرداری توسط مدیران صرافی FTX خواهد بود. او بدون اشاره به جزئیات گفت که دولت ایالات متحده به دنبال تتر است.
مدیر عامل ریپل گفت که من تتر را بخش مهمی از اکوسیستم ارزهای دیجیتال می دانم. همچنین او اضافی کرد که نمی داند چگونه می تواند پیش بینی کند که اقدامات نظارتی ایالات متحده علیه ارز تتر چه تاثیری بر اکوسیستم کریپتو خواهد داشت. نظرات گارلینگ هاوس در حالی است که ریپل می خواهد در سال 2024 استیبل کوین خودش را به طور رسمی راه اندازی کند.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد اهمیت تتر در بازار رمز ارزها برای شما ارائه کنیم و به بررسی دنبال کردن تتر توسط دولت ایالات متحده بپردازیم. همانطور که گفته شد، تتر یکی از بزرگ ترین استیبل کوین ها در بازار کریپتو است که دولت ها و موسسه های زیادی از این ارز برای انجام مبادلات خود استفاده می کنند. گارلینگ هاوس، مدیر عامل ریپل می گوید که دولت آمریکا نیز به دنبال ارز تتر است.
لینک مقاله: https://zeply.com/cryptocurrency/tether-usdt/

 

نظرات کاربران در مورد چرا مدیر عامل ریپل می گوید ایالات متحده به دنبال تتر است؟
سوال امنیتی :9+97 = ?