حجم مشتقات دوج کوین 111 درصد افزایش یافت

نوشته شده در : 1403/02/26
حجم مشتقات دوج کوین 111 درصد افزایش یافت

جستجو

با افزایش بهره باز، حجم مشتقات ارز دوج کوین(Dogecoin) 111 درصد افزایش یافت. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید وضعیت کلی بازار را زیر نظر بگیرید و اخبار مهم بازار کریپتوکارنسی را دنبال کنید تا بتوانید از نوسانات ارزهای دیجیتال سود زیادی به دست آورید.
توجه داشته باشید که تعدادی از معیارهای دوج کوین در چند روز اخیر صعودی شده اند که نشان دهنده افزایش علاقه سرمایه گذاران و تریدرهاست. این محدوده از حجم معاملات مشتقات روزانه میم کوین تا بهره باز آن که افزایش چشمگیری را مشاهده می کند، متغیر است. با این حال، در این میان، قیمت دوج کوین ضعیف باقی مانده است و باعث نگرانی سرمایه گذاران و تریدرها شده است.
یکی از معیارهای اصلی دوج کوین که اخیرا افزایش قابل توجهی داشته است، حجم معاملات مشتقات آن است. این روند از روز دوشنبه با افزایش 60 درصدی حجم معاملات مشتقه شروع شد. با این حال، به نظر می رسد تریدرها و معامله گران DOGE هنوز به پایان نرسیده اند، چون از آن زمان  حجم تقریبا دو برابر شده است. توصیه می کنیم تا روش های نگهداری ارز دیجیتال را یاد بگیرید.
طبق داده های کوین گلس، حجم معاملات مشتقات دوج کوین(DOGE) تنها در روز گذشته 111 درصد افزایش یافته است. این مسئله حجم معاملات مشتقات را به 3.85 میلیارد دلار رسانده است که نسبت به 1.99 میلیارد دلاری که روز دوشتبه ثبت شده بود، افزایش قابل توجهی دارد. راه اندازی قراردادهای آتی دوج کوین توسط کوین بیس، صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال در ایالات متحده ممکن است به این موضوع مربوط باشد.
بعد از عرضه در 1 آوریل 2024 میم کوین شاهد افزایش علاقه به محصولات مشتقات خود بود که افزایش حجم را توضیح می دهد. با این حال، حجم معاملات مشتقه تنها چیزی نیست که در این مدت افزایش یافته است. همانطور که داده های کوین گلس نشان می دهد، علاقه باز دوج کوین نیز در این مدت به طور قابل توجهی افزایش یافته است. در روز گذشته تقریبا 12 درصد افزایش داشته و به بالای 830 میلیون دلار رسیده است.

لینک خبر: https://www.newsbtc.com/news/dogecoin/dogecoin-volume-open-interest/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد حجم مشتقات دوج کوین 111 درصد افزایش یافت
سوال امنیتی :6+90 = ?