ETFهای بیت کوین و اتریوم هنگ کنگ شاهد خروجی 39 میلیون دلاری بودند

نوشته شده در : 1403/02/25
ETFهای بیت کوین و اتریوم هنگ کنگ شاهد خروجی 39 میلیون دلاری بودند

جستجو

ETFهای بیت کوین هنگ کنگ و اتریوم در روز دوشنبه خروجی 39 میلیون دلاری را تجربه کردند. سرمایه گذاران Farside جریان های خروجی قبلی حدود 6 میلیون دلار بودند که نشان دهنده افزایش قابل توجه جریان های منفی در روز دوشنبه بود. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید وضعیت کلی بازار رمز ارزها را تحلیل کرده و بهترین موقعیت های ورود و خروج معاملات را تشخیص دهید.
داده های Farside Investors نشان می دهد که ETFهای ارز دیجیتال که در فهرست هنگ کنگ قرار دارند، روز دوشنبه شاهد خروجی های عظیمی بودند. سرمایه گذاران در اولین روز هفته نزدیک به 40 میلیون دلار از شش ETF بیت کوین و اتریوم استخراج کردند. بیت کوین نقدی و صندوق های قابل معامله اتر در فهرست هنگ کنگ در روز دوشنبه بعد از سقوط بیت کوین به زیر 61 هزار دلار در روز جمعه، شاهد خروجی های سنگینی بود.
طبق داده های Farside ETF، Investors بیت کوین نقدی از ناشران Harvest، ChinaAMC Global و همچنین Bosera و Hashkey در روز دوشنبه مجموعا شاهد خروجی 32.7 میلیون دلاری بود. این رقم به طور قابل توجهی بیشتر از خروجی های قبلی است که در حدود 6 میلیون دلار بود. اگر می خواهید در بازار ارز دیجیتال فعالیت کنید، باید تکنیک های مدیریت زمان و هزینه را بلد باشید.
دوشنبه اولین بار بود که هر شش ETF ارز دیجیتال از جمله بیت کوین و اتر از زمان راه اندازی خود در 2 مه، جریان های منفی را گزارش کردند. Harvest Global قبلا هنوز جریان خروجی برای صندوق بیت کوین نقطه ای خود مشاهده نکرده بود.
ETFهای نقطه ای اتریوم 6.6 میلیون دلار خروجی داشتند که به طور قابل توجهی بیشتر از ارقام گذشته است. بعد از هشت روز معامله، سرمایه گذاران تقریبا 13 میلیون دلار از شش ETF را به دست آوردند که در مقایسه با فاز هیجانی اولیه در اطراف همتایان خود در فهرست ایالات متحده، نتیجه ناامید کننده ای برای ETFهای مستقر در آسیا است.

لینک خبر: https://cryptoslate.com/insights/hong-kong-bitcoin-and-ethereum-etfs-face-record-single-day-outflows/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد ETFهای بیت کوین و اتریوم هنگ کنگ شاهد خروجی 39 میلیون دلاری بودند
سوال امنیتی :8+37 = ?