اگر این مقاومت بیت کوین بشکند، به بالاترین ATH تاریخ خود می رسد

نوشته شده در : 1403/02/25
اگر این مقاومت بیت کوین بشکند، به بالاترین ATH تاریخ خود می رسد

جستجو

اگر بیت کوین مقاومت فعلی خودش را بکشند، بیت کوین به بالاترین ATH خود خواهد رسید. اگر قصد خرید ارز دیجیتال بیت کوین را دارید، باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش ارز بیت کوین را شناسایی کنید.
توجه داشته باشید که یک تحلیلگر توضیح داده است که اگر بیت کوین بتواند از این سطح مقاومت زنجیره ای عبور کند، چگونه می تواند برای بالاترین رکوردهای جدید قرار گیرد. داده های زنجیره ای بیت کوین می توانند نشان دهند که این سطح مقاومت بزرگی دارد. در یک پست جدید در X، تحلیلگر علی در مورد مقاومت فعلی بیت کوین در زنجیره بحث کرد. در تجزیه و تحلیل زنجیره ای، قدرت سطوح حمایت و مقاومت بر اساس مقدار کل ارز دیجیتال آخرین بار در هر سطح است.
از نمودار، قابل مشاهه است که از نظر سطوحی که در حال حاضر بالاتر از قیمت نقدی هستند، علامت 66250 دلاری برجسته است، چون هزینه بیش از 2 درصد از کل UTXOهای بیت کوین را میزبانی می کند. به طور کلی، مبنای هزینه برای هر سرمایه گذاری یک سطح ویژه است و آنها معمولا در زمان آزمایش مجدد واکنش نشان می دهند، چون می تواند باعث تغییر وضعیت سود و زیان آنها شود. اگر می خواهید در بازار کریپتو فعالیت کنید، باید با روش های نگهداری ارز دیجیتال آشنایی داشته باشید.
اگر تنها تعداد کمی از سرمایه گذاران مبنای هزینه خود را در اطراف سطح به اشتراک بگذارند، قیمت لحظه ای که دوباره یک سطح را آزمایش می کند، واکنش زیادی ایجاد نمی کند. با این حال، اگر بسیاری از دارندگان از آنجا خرید کنند، ارز دیجیتال می تواند اثرات قابل مشاهده ای را بعد از آزمایش مجدد ببیند.
سرمایه گذارانی که در حال از دست دادن پول هستند، ممکن است منتظر چنین آزمون مجددی باشند تا در نقطه سر به سر خود خارج شوند، چون ممکن است نگران باشند که دارایی دوباره در آینده سقوط کند، بنابراین دور شدن از سرمایه اولیه شان ایده آل به نظر می رسد.

لینک خبر: https://www.newsbtc.com/bitcoin-news/bitcoin-new-aths-breaks-resistance-analyst/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد اگر این مقاومت بیت کوین بشکند، به بالاترین ATH تاریخ خود می رسد
سوال امنیتی :1+65 = ?