ارزش کوتاه مدت NUPL بیت کوین منفی می شود

نوشته شده در : 1403/02/24
ارزش کوتاه مدت NUPL بیت کوین منفی می شود

جستجو

ارزش کوتاه مدت NUPL بیت کوین منفی می شود. تحلیلگر کریپتو Onchained اخیرا بینش های ارزشمندی را در مورد معیار مهمی ارائه کرده است که می تواند برای سنجش مسیر آینده بیت کوین مورد استفاده قرار گیرد. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، بهتر است ابتدا وضعیت کلی بازار کریپتو را بررسی کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش ارزهای دیجیتال را تشخیص دهید.
این تحلیلگر پیشنهاد کرد در حال حاضر دلیلی برای نگرانی وجود ندارد، ولی تاکید کرد که برای دانستن زمان مناسب برای خروج از بازار باید مراقب چه مواردی باشیم. دارندگان کوتاه مدت بیت کوین NUPL منفی می شود. در یک پست وبلاگ، این تحلیلگر اشاره کرد که NUPL برای دارندگان کوتاه مدت بیت کوین اخیرا منفی شده است. 
این تحلیلگر اضافی کرد که این نشانه ترس در میان این دسته از سرمایه گذاران است که با توجه به قیمت فعلی بیت کوین بسیار محتمل است. آخرین باری که این روند مدت کوتاهی بعد از تایید ETF های اسپات بیت کوین رخ داد، با کاهش قیمت بیت کوین از 49 هزار دلار به 38 هزار دلار در پی آن اتفاق افتاد. اگر می خواهید در بازار کریپتو فعالیت کنید، باید تکنیک های مدیریت زمان و هزینه را یاد بگیرید.
در حالی که قرمز شدن مجدد NUPL دارندگان کوتاه مدت نشان می دهد که کاهش قابل توجه قیمت ممکن است در افق باشد، تحلیلگر خاطرنشان کرد که این سطح قیمت ممکن است به سادگی نشان دهنده یک خط حمایت قابل توجه باشد. دلیل واقعی نگرانی ممکن است زمانی باشد که NUPL برای دارندگان میان مدت نیز منفی شود. این تحلیلگر ادعا کرد که این می تواند ترس گسترده بازار را نشان دهد و به عنوان یک شاخص مدیریت ریسک حیاتی برای خروج از بازار عمل کند.
شایان ذکر است که منفی بودن NUPL دارنده کوتاه مدت به این معنی است که آنها در حال حاضر ضرر تحقق نیافته ای را در سرمایه گذاری خود مشاهده می کنند. این می تواند موجی از فروش را در میان این سرمایه گذاران ایجاد کند، معمولا به دلیل ترس از کاهش بیشتر قیمت بیت کوین. با این حال، طبق تحلیل انجام شده توسط این تحلیلگر، قیمت بیت کوین خیلی زیاد کاهش نمی یابد.
لینک خبر: https://www.newsbtc.com/news/bitcoin/bitcoin-short-term-nupl-value/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد ارزش کوتاه مدت NUPL بیت کوین منفی می شود
سوال امنیتی :3+53 = ?