آیا بایننس برای بازگشت به هند تاییدیه FIU را دریافت کرده است؟

نوشته شده در : 1403/02/23

جستجو

طبق خبرهای منتشر شده، صرافی بایننس(Binance) برای بازگشت به هند تاییدیه FIU را دریافت کرده است! بایننس یکی از بزرگ ترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیاست که قبلا در کشور هند فعالیت می کرد، ولی بنا به دلایلی فعالیت آن در هند متوقف شد. این صرافی اخیرا تاییدیه بازگشت به کشور هند را دریافت کرده است. شما می توانید با مراجعه به صرافی بایننس، نسبت به خرید ارز دیجیتال اقدام کنید.
با گسترش بازار کریپتو، صرافی ها و پلتفرم های معاملاتی مختلفی به وجود آمدند که روز به روز تعداد آنها رو به افزایش است. بایننس یکی از بزرگ ترین صرافی های دنیاست که تلاش می کند تا تاییدیه های لازم برای بازگشت به کشور هند را دریافت کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت ارزهای دیجیتال در هند برای شما ارائه کنیم و به بررسی دریافت تاییدیه FIU برای بازگشت بایننس به هند بپردازیم.

وضعیت ارزهای دیجیتال در هند

محبوبیت دارایی های رمزنگاری شده یا رمز ارزها در کشور هند، تقریبا از سال 2013، زمانی که کسب و کارهای کوچک بیت کوینرا به عنوان یکی از روش های پرداخت خود قبول کرده اند، شروع شد. از آن زمان به بعد، این ارزها به عنوان وسیله ای برای سرمایه گذاری رشد کردند که ظهور پلتفرم های معاملاتی متعدد در این کشور نیز شاهدی بر این ماجراست. خرید  و فروش ارزهای دیجیتال در کشور هند کاملا به صورت قانونی انجام می شود. اگر قصد ترید ارزهای دیجیتال را دارید، باید تکنیک های مدیریت زمان و هزینه در خرید ارز دیجیتال را یاد بگیرید.
با این حال، بسیاری از رمز ارزها هیچ ارزش ذاتی ندارند و قیمت آنها در صورت وجود، وابسته به میزان عرضه و تقاضای آنها در بازار است. به این ترتیب، همانطور که در حال حاضر در آیین نامه مالی هند قابل مشاهده است، نمی توان رمز ارزها را به عنوان پول الکترونیکی یا یک سیستم پرداختی معتبر در هند شناخت. طبق قوانین کشور هند، ارزهای دیجیتال خیلی راحت می توانند در معاملات بین المللی و برون مرزی به کار گرفته شوند.

دریافت تاییدیه FIU برای بازگشت بایننس به هند

توجه داشته باشید که صرافی بایننس(Binance) مجوز ارائه خدمات خود در کشور هند را از یک تنظیم کننده مالی هندی به اسم واحد اطلاعات مالی دریافت کرده است. تایید اخیر، صرافی بایننس را به دومین صرافی ارزهای دیجیتال خارج از کشور تبدیل می کند که بعد از کوکوین یک نوید نظارتی دریافت می کند. بر اساس گزارشی که در کوین دسک منتشر شده است، Vivek Agarwal رئیس FIU گفت که بایننس اکنون یک نهاد ثبت شده است. بایننس و کوکوین یکی از نزدیک به ده ها صرافی ارزهای دیجیتال خارجی بودند که در دسامبر 2023 اخطار عدم انطباق دریافت کردند.
در عرض 15 روز بعد از اطلاع رسانی، وزارت دارایی های هند به بخش فناوری اطلاعات خود اعلام کرد که دسترسی urlها و برنامه های تلفن همراه به پلتفرم های ارز دیجیتال ممنوعه در هند را مسدود کند. بعد از این ممنوعیت، چندین پلتفرم ارز دیجیتال با نهاد نظارتی هند برای به دست آوردن انطباق با FIU و ارائه خدمات خود به مشتریان هندی شروع به همکاری کردند. در حالی که کوکوین و بایننس توانستند راه خود را پیدا کنند، شرکت هایی مانند OKX و BitStamp خدمات خود را در این کشور بسته اند.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت ارزهای دیجیتال در هند برای شما ارائه کنیم و به بررسی دریافت تاییدیه FIU برای بازگشت بایننس به هند بپردازیم. همانطور که گفته شد، بایننس یکی از بزرگ ترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیاست که تاییدیه FIU را برای بازگشت به کشور هند دریافت کرده است. ارزهای دیجیتال در حال حاضر در کشور هند به صورت قانونی خرید و فروش می شوند.

لینک مقاله: https://www.pwc.in/research-and-insights-hub/future-of-digital-currency-in-india.html

 

نظرات کاربران در مورد آیا بایننس برای بازگشت به هند تاییدیه FIU را دریافت کرده است؟
سوال امنیتی :6+71 = ?