میم کوین BODEN بعد از اظهارات ترامپ 20 درصد افزایش یافت

نوشته شده در : 1403/02/23
میم کوین BODEN بعد از اظهارات ترامپ 20 درصد افزایش یافت

جستجو

میم کوین BODEN بعد از اظهارات دونالد ترامپ، تقریبا 20 درصد افزایش یافت و توانست به سطوح بالاتری برسد. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید اخبار مهم بازار را زیر نظر بگیرید و وضعیت ارزهای مورد نظر خودتان را تجزیه و تحلیل کرده و ارزهای مستعد رشد را شناسایی کنید.
توجه داشته باشید که میم کوین Boden با استفاده از اظهار نظر سرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده دنیای ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار داده است. بعد از اینکه ترامپ در یک رویداد NFT در فلوریدا به آن اشاره کرد، این ارز دیجیتال یک غلط املایی بازیگوشانه نام رئیس جمهور جو بایدن، افزایش زیادی را تجربه کرد. چیزی که زمانی موضوع سرگرمی بود، اکنون به یک سرمایه گذاری جدی تبدیل شده است، چون Boden بعد از اظهار نادرست ترامپ 20 درصد افزایش یافت.
جامعه ارزهای دیجیتال بر سر تاثیر نام بردن از Boden توسط ترامپ اختلاف نظر دارد. برخی از تحلیلگران مانند سامانتا ویلکینز، بر این باور هستند که هرگونه اسم بردن از شخصیت برجسته ای مانند ترامپ برای میم کوین مثبت است. آنها ادعا می کنند که Boden نشان داده است که سرمایه گذاری سرسخت و زیرکانه ای است و هیجان پیرامون آن تنها در نتیجه سخنان ترامپ افزایش یافته است. شما باید با تکنیک های مدیریت زمان و هزینه در خرید ارز دیجیتال آشنا شوید.
با این حال، برخی از کارشناسان همچنان تردید دارند. آنها هشدار می دهند که ارزش میم کوین Boden به جای سودمندی مبتنی بر تبلیغات است و آن را مستعد تغییرات سریع بازار می کند. تنها یک توییت منفی از سوی ترامپ یا تغییر در احساسات بازار می تواند باعث شود Boden به همان سرعتی که رشد کرد، سقوط کند.
Polymarket با افزودن لایه دیگری از دسیسه به حماسه Boden، قراردادی را ایجاد کرده است که در آن احتمال اشاره ترامپ به میم کوین دوباره قبل از ماه جولای حدس می زند. در حال حاضر، این توکن با قیمت 0.05 دلار معامله می شود که نشان دهنده احتمال 11 درصدی است که ترامپ در ماه های آینده کلمه Boden را به زبان می آورد.

لینک خبر: https://www.newsbtc.com/meme-coins/jeo-boden-meme-coin-soars-20-after-trump-diss-details/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد میم کوین BODEN بعد از اظهارات ترامپ 20 درصد افزایش یافت
سوال امنیتی :9+65 = ?