چرا قیمت میم کوین Boden افزایش یافت؟

نوشته شده در : 1403/05/25

جستجو

بعد از کنایه دونالد ترامپ درباره میم کوین، قیمت Boden افزایش یافت! Boden یکی از میم کوین های مشهور در بازار ارز دیجیتال است که اخیرا ایجاد شده و سروصدای زیادی به پا کرده است. شما می توانید این میم کوین را در یک صرافی ارز دیجیتال خریداری کنید. بازار ارز دیجیتال یکی از جذاب ترین بازارهای مالی در دنیاست که شما می توانید در این بازار نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کرده و سود زیادی به دست آورید. Boden یکی از میم کوین هایی است که اخیرا توجه بسیاری از تریدرها و معامله گران را به سمت خود جلب کرده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد میم کوین Boden برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش قیمت توکن Boden بپردازیم.

آشنایی با میم کوین Boden

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که میم کوین Boden چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که Boden یک میم کوین است که برای محوریت جو بایدن و انتخابات ریاست جمهوری 2024 طراحی و راه اندازی شده است. این میم کوین قیمت پایینی دارد و شما می توانید روی این میم کوین سرمایه گذاری کنید. البته توجه داشته باشید که سرمایه گذاری روی میم کوین ها خطرات زیادی دارد. بنابراین، قبل از اینکه روی این میم کوین سرمایه گذاری کنید، باید درباره این میم کوین تحقیقات لازم را انجام دهید.
جالب است بدانید، حجم معاملات میم کوین Boden در 24 ساعت گذشته بیش از 20.60 درصد افزایش یافته است و نشان دهنده افزایش اخیر در فعالیت بازار است. بالاترین قیمت پرداخت شده برای میم کوین Boden 1.04 دلار است که در 8 آوریل 2024 ثبت شده است. در مقایسه با آن قیمت، قیمت فعلی 65 درصد پایین تر است. همچنین کمترین قیمت پرداخت شده برای میم کوین Boden 0.024 دلار است که در 9 مارس 2024 ثبت شده است. اگر می خواهید در بازار ارز دیجیتال ترید کنید، باید آینده ارزهای دیجیتال را بررسی کنید.

بعد از انتقاد دونالد ترامپ، قیمت Boden افزایش یافت!

توجه داشته باشید که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده در مورد تمسخر جو بایدن رقیب خود گفت که من از این سرمایه گذاری خوشم نمی آید. ترامپ همچنین گفت که برای کمک های ارزهای دیجیتال آماده است. به نظر می رسد، ضرب المثل قدیمی هر تبلیغاتی، تبلیغات خوبی است، در مورد میم کوین ها صدق می کند. جئو بودن(Boden) یک میم کوین است که به غلط املایی اسم جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده اشاره می کند. در روز چهارشنبه بعد از اینکه رقیب جمهوری خواه او، دونالد ترامپ به سوال یکی از طرفداران پاسخ داد، تا 25 درصد افزایش یافت.
نکته قابل توجه این است که غول املاک و مستغلات، ستاره تلویزیون های واقعیت و آتش نشان پوپولیست میزبان گالا کارت ترامپ NFT برای دارندگان کلکسیون های دیجیتالی بود که نام و شباهت او را دارد. چند صد نفر در استراحتگاه مارا لاگو او در پالم بیچ فلوریدا حضور داشتند. بعد از اینکه یکی از شرکت کنندگان BODEN را برای او توصیف کرد و گفت که ارزش بازار آن 240 میلیون دلار است، ترامپ در یک پرسش و پاسخ بداهه از مخاطبان گفت من آن سرمایه گذاری را دوست ندارم. بعد از رسیدن به 0.42 دلار، Boden نوسان داشت و در زمان انتشار 0.40 دلار معامله می شد که هنوز حدود 15 درصد نسبت به زمانی که ترامپ اظهار نظر کرد، افزایش داشت. یکی از سوالات همیشگی در مورد ارزهای دیجیتال این است که ارزهای دیجیتال چگونه کار می کنند؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد میم کوین Boden برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش قیمت توکن Boden بپردازیم. همانطور که گفته شد، Boden یکی از میم کوین های مشهور در بازار ارز دیجیتال است که اخیرا سروصدای زیادی به پا کرده است. قیمت این میم کوین بعد از اظهار نظر دونالد ترامپ افزایش یافت و الان توجه بسیاری از تریدرها را به سمت خود جلب کرده است.

لینک مقاله: coingecko

 

نظرات کاربران در مورد چرا قیمت میم کوین Boden افزایش یافت؟
سوال امنیتی :9+34 = ?