چرا رهبر جدید کره جنوبی زمینه را برای تجارت ETF بیت کوین فراهم می کند؟

نوشته شده در : 1403/02/20

جستجو

رهبر جدید کره جنوبی زمینه را برای تجارت ETF بیت کوین فراهم می کند! امروزه ارزهای دیجیتال زیادی راه اندازی شده اند که هر کدام از آنها پتانسیل رشد قیمتی دارند. شما می توانید با مراجعه به یک صرافی ارز دیجیتال، نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کنید.
امروزه افراد زیادی در بازار کریپتو فعالیت می کنند و با خرید و فروش رمز ارزها به دنبال کسب سود از تغییرات قیمتی این دارایی ها هستند. کره جنوبی یکی از کشورهای پیشرو در صنعت ارزهای دیجیتال است که رهبر جدید آن به خرید و فروش ETF بیت کوین علاقه مند است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت ارزهای دیجیتال در کره جنوبی برای شما ارائه کنیم و به بررسی فراهم کردن زمینه برای تجارت ETF بیت کوین در کره جنوبی بپردازیم.

وضعیت رمز ارزها در کره جنوبی

طبق تحقیقات انجام شده، کره جنوبی با 50 میلیون نفر جمعیت، یکی از 15 اقتصاد برتر دنیا بوده است که نقش مهمی در بازار ارزهای دیجیتال بازی می کند. کره جنوبی رکورد دار علاقه مردم به ارزهای دیجیتال است. البته مردم کره جنوبی با توجه به سرانه جمعیت آنها و میزان استفاده از رمز ارزها در صدر این فهرست قرار دارند. در واقع مردم کره جنوبی تقریبا 30 درصد از مبادلات مالی ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده اند. همچنین بیش از 30 درصد از کارگران و کارمندان حقوق بگیر در کره جنوبی در زمینه مبادله ارزهای دیجیتال فعالیت دارند.
جالب است بدانید، کره جنوبی در حال تغییر موضع خود در مقابل ارزهای دیجیتال و ایجاد فضایی بهتر برای میزبانی رسمی از فناوری بلاک چین و قانونیسازی فعالیت رمز ارزهاست. به نظر می آید این کشور مالیات سنگینی روی ارزهای دیجیتال اعمال می کند. توجه داشته باشید که نرخ مالیات در کره جنوبی از جمله بالاترین میزان مالیات در دنیاست. این در حالی است که بیت کوین سایر رمز ارزها از سال 2013 تاکنون از پرداخت مالیات در کره جنوبی معاف بودند. اگر می خواهید به ترید ارزهای دیجیتال مشغول شوید، باید آینده ارزهای دیجیتال را بررسی کنید.

فراهم شدن زمینه برای تجارت ETF بیت کوین در کره جنوبی

توجه داشته باشید که رهبر جدید کره جنوبی می خواهد زمینه را برای تجارت ETF بیت کوین فراهم کند. حزب دموکرات کره از کمیسیون خدمات مالی درخواست خواهد کرد که در تفسیر خود از وضعیت قانونی بیت کوین تجدید نظر کند. طبق گزارشات مطبوعات محلی، صندوق های قابل معامله در بورس. اجازه دادن به ETFهای بیت کوین با دارایی های مجازی زیربنایی یکی از وعده های تبلیغاتی حزب بود.
یک مقام ناشناس کمیته سیاست حزب دموکرات به روزنامه کره اقتصادی گفت که این حزب بعد از افتتاح مجلس ملی در ماه ژوئن این درخواست را مطرح خواهد کرد. حزب مخالف در انتخابات آوریل در کره جنوبی به قدرت رسید و 175 کرسی از 300 کرسی مجلس قانون گذاری را در اختیار دارد. FSC در 12 ژانویه بیانیه ای صادر کرد و گفت که شرکت های اوراق بهادار داخلی می توانند قانون بازار سرمایه را با فهرست کردن ETFهای بیت کوین خارجی نقض کنند. کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در 10 ژانویه معاملات نقدی ETF BTC را تایید کرد. موقعیت تنظیم کننده مالی کره جنوبی چندان مورد استقبال قرار نگرفت. دولت قبلی ریاست جمهوری از FSC خواست تا در تصمیم خود در 18 ژانویه تجدید نظر کند.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت ارزهای دیجیتال در کره جنوبی برای شما ارائه کنیم و به بررسی فراهم کردن زمینه برای تجارت ETF بیت کوین در کره جنوبی بپردازیم. همانطور که گفته شد، کره جنوبی یکی از کشورهای پیشرو در صنعت ارزهای دیجیتال است که رهبر جدید کره جنوبی قصد دارد زمینه را برای معامله ETF بیت کوین فراهم کند. این موضوع باعث می شود تا مردمان کره جنوبی نسبت به خرید ETF بیت کوین روی بیاورند.

نظرات کاربران در مورد چرا رهبر جدید کره جنوبی زمینه را برای تجارت ETF بیت کوین فراهم می کند؟
سوال امنیتی :2+53 = ?